Beantwoord

overstap abonnement naar prepaid

• 4 augustus 2012
  • 1 reactie
  • 10975 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Enige tijd geleden heb ik mijn abonnement opgezegd en over laten zetten naar Prepaid (met behoud van nummer), omdat ik naar het buitenland ben verhuisd. De overgang zou naadloos plaatsvinden, werd mij verteld en ik hoefde verder niets te doen. Nu is gisteren mijn abonnement afgelopen en ben ik niet meer bereikbaar. Ook opwaarderen van het beltegoed lukt niet. Ik krijg de melding dat de SIM-kaart eerst geactiveerd moet worden door verbinding te maken. De enige functie die nog wel werkt is WIFI, waarmee ik Whatsapp berichten kan versturen en ontvangen.

Waarom is KPN haar belofte niet nagekomen en hoe ben ik snel weer bereikbaar op mijn vertrouwde nummer?

icon

Beste antwoord door Cornelis 4 augustus 2012, 21:43

Beste os,

Om dit voor u op te pakken en te zien waarom het niet gelukt is, vraag ik u graag om mij via een privébericht uw voormalig klantnummer en het betreffende mobiele nummer toe te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +11
Beste os,

Om dit voor u op te pakken en te zien waarom het niet gelukt is, vraag ik u graag om mij via een privébericht uw voormalig klantnummer en het betreffende mobiele nummer toe te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer