Beantwoord

overstappen naar andere provider met nummerbehoud

• 23 december 2013
  • 1 reactie
  • 4662 keer bekeken

Ik wil graag prepaid naar een andere provider overstappen(lyca).

Maar het blijkt dus zo te zijn  dat ik bij KPN moet aangeven dat ik ga overstappen, maar ik weet niet hoe. Graag zou ik hier wat hulp bij willen hebben.

Alvast bedankt,

V.Ramos

icon

Beste antwoord door Shugosha 23 december 2013, 22:56

Daar hoeft u geen melding van te maken bij KPN zelf. U dient een aanvraag te doen bij uw nieuwe provider voor nummerbehoud en dan zal uw nieuwe provider ervoor zorgen dat dit overgenomen gaat worden vanuit KPN.

Bij abonnementen zal er in het proces van de aanvraag om gevraagd worden en bij prepaid zal een prepaid set van desbetreffende nieuwe provider nodig zijn en daar zal een kaart bij zitten die u dan kan invullen om het aan te vragen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Daar hoeft u geen melding van te maken bij KPN zelf. U dient een aanvraag te doen bij uw nieuwe provider voor nummerbehoud en dan zal uw nieuwe provider ervoor zorgen dat dit overgenomen gaat worden vanuit KPN.

Bij abonnementen zal er in het proces van de aanvraag om gevraagd worden en bij prepaid zal een prepaid set van desbetreffende nieuwe provider nodig zijn en daar zal een kaart bij zitten die u dan kan invullen om het aan te vragen.

Reageer