Beantwoord

PORTALMMM op mijn rekening

• 14 februari 2013
  • 2 reacties
  • 8839 keer bekeken

PORTALMMM staat veel op mij rekening terwel ik nooit internet heb gebruikt nu moet ik 170 euro betallen vanwegen PORTALMMM op mijn rekening als het niet opgelost is vandaag kom ik persoonlijk morgen naar de KPN Winkel om verdere informatie erover te krijgen.

En ik betaal niet want ik heb het niet gebruikt !

icon

Beste antwoord door Afra 15 februari 2013, 13:44

Beste lucreciaw,

het antwoord van Addy klopt in principe wel.

Er is op de achtergrond waarschijnlijk toch verbinding gemaakt.

Welk merk en type toestel heb je in gebruik?

En als je mij een privébericht stuurt met daarin je mobiele nummer, postcode/huisnummer en volledige naam, dan wil ik nog wel even nakijken hoeveel er verbruikt is.

Met vriendelijke groet,

Afra

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hi Lucreciaw,

Je maakt me toch een beetje nieuwsgierig, wist eerlijk gezegd niet wat portalmmm was, maar op de kpn site staat het volgende: "Portalmmm is één van de toegangspunten (APN) die KPN gebruikt voor mobiel dataverkeer (internet). Als het op de rekening staat, betekent dit niets anders dan dat er een internetverbinding is geweest. Het komt ook voor dat er "internet" op rekening of specificatie staat, dit betreft dan een dataverbinding via een ander toegangspunt." Ik weet niet welke telefoon je gebruikt, maar als je geen internet wil gebruiken, is het misschien handig om deze functie uit te zetten. Even bellen met de klantenservice van KPN of langs een KPN winkel is natuurlijk wel aan te raden bij zo'n hoge rekening, zij kunnen je vast verder helpen bij deze situatie. 

Reputatie 5
Badge +2
Beste lucreciaw,

het antwoord van Addy klopt in principe wel.

Er is op de achtergrond waarschijnlijk toch verbinding gemaakt.

Welk merk en type toestel heb je in gebruik?

En als je mij een privébericht stuurt met daarin je mobiele nummer, postcode/huisnummer en volledige naam, dan wil ik nog wel even nakijken hoeveel er verbruikt is.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reageer