Premium abonnement

• 1 juni 2012
  • 9 reacties
  • 9540 keer bekeken

Ik heb een probleem met mijn IPhone. ik kan de ontvanger niet verstaan. Naar Primafoon gegaan en deze adviseerde telnr. 1200 te bellen voor een leentoestel.

Volgens mijn Premium contract zou omruil binnen 4 uur gegarandeerd zijn.. Praktijk is dat dat 4 dagen gaat duren, zonder dat met zekerheid een dag afgesproken kan worden.!!!!

Commentaar van de service desk: geen chauffeurs en IPhones beschikbaar.

Kan iemand mij uitleggen, waarom ik als client van KPN de dupe zou moeten worden van het organisatorische onvermogen van KPN?

Hoe denkt KPN dit op te lossen???

9 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste Carla,

Erg vervelend dat u moet wachten op een vervangend toestel.

Heeft u inmiddels wel een afspraak gemaakt met ProAssist (het bedrijf dat het vervangende toestel brengt en de reparatie verzorgt)? Kunt u in een privé-bericht uw mobiele nummer en postcode/huisnummer doorgeven?

Ik zal voor u navraag doen bij ProAssist wanneer het toestel zal worden geleverd.

Met vriendelijke groet,

Menno

De ellende wordt alleen maar groter!!

Ik heb op 5 juni een vervangend (niet IPhone) ontvangen. Dit toestel (merk onbekend) was in een zo'n slechte staat, dat die van ellende uitelkaar viel.

Dit heb ik gemeld bij Pro-assist en deze heeft een vervangend toestel (dit keer wel een IPhone) geleverd op 13 juni.

Het lukte mij echter op geen enkele wijze deze IPhone aan de praat te krijgen.

Uit armoede ben ik toen maar naar het Business Center in Amsterdam geweest.

Deze heeft het toestel getest. Er bleek sprake te zijn van een software fout. Ook zij kregen het apparaat niet aan de praat.

Zij adviseerden mij contact op te nemen met nr. 1200. Ik krijg de indruk dat het service nr. 1200 uitsluitend gebruikt wordt om je van het kastje naar de muur te sturen. In dit geval Pro-assist.

Hele verhaal weer gedaan en het enige wat zij konden melden was dat zij op vroegst op donderdag 21 juni een niet-Iphone zouden kunnen leveren. Eerder kon niet aangezien wij niet in de betreffende postcode regio zitten.

Op de vraag wanneer mijn eigen IPhone gerepareerd zou zijn, konden zij geen antwoord geven. Op mijn opmerking dat dat volgens mij op korte termijn zou moeten zijn, aangezien dat vermeld staat op Teleplan werd een beetje meewarig gereageerd met de opmerking dat teleplan echt niet te vertrouwen is.!!!

Gezien de ervaring met 2 ondeugdelijke leentoestellen zit ik niet te wachten op een 3e toestel.

Ik wil gewoon mijn eigen IPhone terug.

Daar sta je dan als klant van KPN!! Het is gewoon schokkend dat een bedrijf als KPN niet in staat is een simpel gevalletje als dit goed op te lossen.

Wat is de waarde eigenlijk van een premiumabonnement en verzekering, waar in bepaald is dat je binnen 4-uur kan rekenen op een vervangend toestel. Ik ben nu 13 dagen !!!!!!! verder en nog is er geen zicht op een oplossing.

De reclame die voor deze verzekering gemaakt wordt is ronduit misleidend.

Op mijn vraag aan de servicedesk medewerkers wat voor oplossing zijn voorstaan, krijg ik alleen maar als antwoord "sorry, ik heb geen oplossing". Mijn vraag of zij mij willen doorverbinden naar hun chef wordt domweg geweigerd. Mijn vraag waar ik een klacht kan indienen wordt niet beantwoord. Pro-assist en KPN sturen je als klant van kastje naar de muur.

Terwijl het stoom uit mijn oren komt van woede, hebben zij aan nog het lef om mijn een prettige dag/avond toe te wensen. Hiermee geven zij aan geen elke empatisch vermogen in zich te hebben en volkomen respectloos met mij als klant om te gaan.

Ik ben zeer benieuwd hoe met het bovenstaande binnen KPN omgegaan wordt en of jullie nog enig fatsoen hebben contact met mij op te nemen om tot een redelijke afspraak te komen.

Mocht ik deze week geen reactie ontvangen, dan stuur ik een klacht in bij de Reklamecode commissie wegens misleiding en stuur ik ingezonden brieven in  bij de bekende dag/weekbladen.

Carla de Rijke

Reputatie 4
Badge +2
Beste Carla,

Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, verzoek ik u mij uw telefoonnummer en postcode+huisnummer toe sturen via een privébericht.

Hoe u een privébericht stuurt, leest u hier.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Reputatie 4
Badge +2
Beste Carla,

Goed om te horen dat ProAssist vandaag een nieuwe iPhone heeft afgeleverd!

Zoals eerder aangegeven, ontvang ik graag uw telefoonnummer en postcode+huisnummer via een privébericht om u verder van dienst te kunnen zijn.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

U kunt het beste mijn echtgenoot bellen, aangezien ik steeds aan het werk ben.

Hij weet van de hoed en de rand.

zijn telefoonnr. is: 06 ********

Carla de Rijke

Note:
Bericht aangepast door Admin in het kader van privacy beleid Forum

(aangepaste gegevens opgeslagen door Admin) 

Ik vergeet ons adres door te mailen.

Hierbij ons adres:

Marinaweg ****

****** Almere

Note:
Bericht aangepast door Admin in het kader van privacy beleid Forum

(aangepaste gegevens opgeslagen door Admin) 

Wij zijn nu inmiddels zo ongeveer 35 jaar klant van KPN.

Een lange tijd waarin wij meerdere keren verhuisd zijn, abonnement gewijzigd is, van analoog naar ISDN en daarna naar "surfen en bellen" (wat een ramp!) en waarbij mobiele telefoon zijn intrede gedaan heeft.

Ook op zakelijk gebied heb ik met KPN te maken gehad in de vorm van verhuizingen en inrichtingen van infrastructuur, huurlijnen, telefooncentrales etc. etc.

In deze 35 jaar is het nog nooit, ik herhaal nog NOOIT goed gegaan.

Afspraken werden niet nagekomen, monteurs kwamen niet op de afgesproken tijden of kwamen helemaal niet, er werd niet geleverd wat afgesproken was, reparaties werden niet uitgevoerd. correspondentie die nergens opsloeg, een servicedesk die waarschijnlijk alleen maar service verleend aan de interne KPN organisatie, maar zeker NIET aan de client.

(By the way: Ik krijg sterk de indruk dat deze servicedesk bedoeld is om de client van het kastje naar de muur te sturen of erger nog het bos in te sturen. In ieder geval NIET om tot een oplossing te komen. Het zou helpen als de servicedesk medewerker naast de telefooncursus ook wat empathie voor de client bijgebracht zou kunnen worden.!!)

Inmiddels heb ik over de jaren heen een dik dossier van alle ellende.

Voor ons is de schade aanzienlijk. Niet alleen financieel, maar ook in verloren tijd, energie en ongelooflijke ergernis.

Als wij onze ervaring delen met anderen, dan krijgen wij steeds de vraag waarom wij niet over stappen naar een ander telecom bedrijf.

Ik heb daar geen antwoord op!!! U wel???????

Is het gemakzucht onzerzijds of een grote mate van loyaliteit??

Wie zal het zeggen.

Om niet al te negatief af te sluiten.

Er zijn zo hier er daar van die lichtpuntjes. De meestal wat oudere ervaren medewerkers, die zowel produktkennis hebben als door de jaren heen een eigen intern netwerk opgebouwd hebben en die de moed hebben op eigen innitief af te wijken van de KPN protocollen met als doel een oplossing te vinden voor de problemen van de client.

Hulde aan hen. Zij begrijpen het. Zij zijn degenen, die KPN dat laatste restje bestaansrecht geeft.

Aan hen mijn advies: vertrek bij KPN, ga naar de concurrent of begin voor jezelf of..............??

Ik help jullie daarmee. Gratis!

Het falen van KPN zou een goudmijn moeten kunnen zijn voor de ervaren ex-KPN-er. Blijf niet. Ik weet wel, het streelt je ego om de KPN organisatie afhankelijk van je laten zijn. Maar.... weet wel, als KPN je niet meer nodig heeft, dan wordt je aan de dijk gezet. Je bent immers net als de klant alleen maar een klantnr. of bankrekeningnr.

KPN: HET WAS NIKS, HET IS NIKS en als de klant niet als uitgangspunt genomen wordt in het denken en doen van de KPN organisatie, dan DAN WORDT HET OOK NIKS.

Henk de Rijke 

(mede namens mijn vrouw Carla)

Reputatie 4
Badge +2
Beste Henk,

Erg vervelend om te horen wat er volgens u is misgegaan. Wat u aankaart, heeft echter weinig te maken met het onderwerp 'Premium abonnement'. Daarnaast reageert u niet via uw eigen account, maar die van Carla. Hierom kan ik inhoudeliijk niet ingaan op uw reactie.

Tevens wil ik nog wel aangeven dat wij tot 3x toe de gegevens van Carla hebben gevraagd om haar een helpende hand te bieden. Ik verwijs u hiervoor naar het bovenstaande. Carla heeft alleen uw (Henk) gegevens gegeven. Omdat het toestel probleem niet uw aansluiting betreft, hebben wij Carla niet verder kunnen helpen. Ik vind het zeer spijtig dat wij geen kans hebben gekregen om de reactie van Carla op te lossen.

Als u ons een kans wil geven om uw reactie op te lossen, dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Ik heb de gegevens van mijn man doorgegeven, omdat ik ongeveer 2 weken geen werkbaar leentoestel had.

Het doorgeven van mijn mobiele nr. had dan ook niet zoveel zin.

Ik heb in de tussentijd wel gebruik gemaakt van wisselende toestellen geleend van mensen uit mijn prive omgeving.

Vanmiddag ga ik mijn nieuwe IPhone installeren en ik ben daarna (b.v.k. morgenochtend bereikbaar)

Mijn mobiele nr. is: 06 *******

De respons van mijn man heeft inderdaad niet alleen te maken met mijn mobiele telefoon.

Maar wij zijn klant van KPN en hoe KPN dat organiseert is niet onze zorg. Ook nu lijkt het er weer dat wij van het kastje naar de muur gestuurd worden.  

Note:
Bericht aangepast door admin in het kader van privacy beleid Forum.

Reageer