Beantwoord

Prepaid Nokia toestellen met de voordelen van KPN.

• 9 februari 2018
  • 2 reacties
  • 213 keer bekeken

In 2016 heb ik een aantal toestellen gekocht bij de Phone House. Dit betreft de Nokia 215 Black. Een prepaid toestel met de voordelen van KPN. De toestellen zijn nieuw en wil ik verkopen. Alleen als ik de simlock wil verwijderen dat krijg ik op de site van KPN te zien dat er geen simlock opzit. Dat is dus wel het geval alleen bestaat de Phone House niet meer en zit ik nu met toestellen die je niet kunt gebruiken met een simcard van een andere provider.
Wat is hier aan te doen?
icon

Beste antwoord door Jorrit 12 februari 2018, 23:01

Hoi AlbersPaul, dat is een goede vraag! Heb je via deze pagina geprobeerd om de toestellen simlock vrij te maken? Je geeft aan dat de toestellen wel een simlock hebben. Ik moet daar een domme vraag bij stellen. Heb je een simkaart van een andere provider getest in de toestellen? 🙂 Mocht het niet lukken met mijn link om de toestellen vrij te maken dan kun je het contactformulier gebruiken van deze pagina om je vraag te stellen.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hoi AlbersPaul, dat is een goede vraag! Heb je via deze pagina geprobeerd om de toestellen simlock vrij te maken? Je geeft aan dat de toestellen wel een simlock hebben. Ik moet daar een domme vraag bij stellen. Heb je een simkaart van een andere provider getest in de toestellen? 🙂 Mocht het niet lukken met mijn link om de toestellen vrij te maken dan kun je het contactformulier gebruiken van deze pagina om je vraag te stellen.

Reputatie 7
alleen bestaat de Phone House niet meer?En dit dan?
https://www.phonehouse.nl/

Reageer