Prijs prepaid toestel zonder SIM kaart

• 6 augustus 2011
  • 1 reactie
  • 9896 keer bekeken

Ben mijn Prepaid toestel verloren. Heb nu via Internet een nieuwe SimKaart met nummerbehoud besteld. Daarvoor 10 Euro betaald. Nu moet ik nog een nieuwe Prepaid telefoon bij KPN kopen. Denk aan de LGA200 kost 50 Euro. Kan ik deze telefoon nu voor 50 - 10 Euro kopen.

1 reactie

Reputatie 2
Nee. Een prepaid telefoon zal altijd geleverd worden met een prepaid SIM-kaart. Anders zou het gaan om een losse telefoon, welke niet worden verkocht door KPN. Vaak is dit ook geen optie, gezien KPN door de bijverkoop van een prepaid kaart korting kan toekennen op het toestel.

Zo kan een toestel van een €110 los naar €80 prepaid gaan. Prepaid telefoons zijn eigenlijk combinatiepakketten met korting. Indien je nieuwe SIM-kaart nog geen 8 dagen geleden is gekocht en ongeopend is kun je deze wellicht nog terug brengen naar waar je deze hebt aangeschaft. Mocht je de SIM-kaart al hebben gebruikt, voordat het nummer is overgezet, dan heb je sowieso een nieuwe SIM-kaart nodig. Voor zover ik weet is het namelijk essentieel dat het nummer dat op de SIM-kaart staat niet actief mag zijn geweest. Anders kunnen zij deze niet verwijderen van de SIM-kaart en vervangen door het te behouden nummer.

Reageer