Problemen bemachtigen beltegoed en cash-back

• 9 januari 2014
  • 13 reacties
  • 3471 keer bekeken

Ik wilde toch nog even kwijt dat de hele pre-paid tegoed/cash-back actie werkelijk een onwaarschijnlijk complex karakter heeft.

Velen zullen afhaken en denken "laat maar", maar wellicht is dit de bedoeling.

Dat er niemand bij KPN telefonisch benaderbaar is voor dit probleem is vervelend, je moet dus verplicht lid worden van een forum om uiteindelijk iets voor elkaar te krijgen.

En wat schetst mijn verbazing?? Na ruim een week geleden een contact formulier ingevuld te hebben ben ik vandaag drie! keer lastig gevallen op mijn telefoon door een soort robot stem die er heel snel een onbegrijpelijke riedel uitkwakt die, waarschijnlijk, iets te maken heeft met mijn vraag.

Dus zelfs na het invullen van een electronisch formulier krijg je een electronische (poging) tot een antwoord.

Als jullie in de toekomst nog enig bestaansrecht willen houden, zou ik hier zeker naar kijken.

Ik ben overigens op het forum adequaat geholpen, en hoop over een maand iets van mijn 80,- Euro terug te zien.............

Daddel.

13 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Beste Peet3,

Dit is een actie die op dit moment via onze site wordt aangeboden. De cashback actie zelf verloopt via Samsung. Je hebt er op het moment dat aan de voorwaarden voldoet recht op. Ik wil dan ook verder voor je uitzoeken. Zou je jouw mobiele nummer en ook de code in een privébericht willen opsturen? 

In jullie verkooppraatje en site staat dat ik € 100 cashback krijg van Samsung bij mijn nieuw abonnement en aanschaf van de samsung galaxy S4.

Maar wat scherst mijn verbazing dat op het teruggaveformuliwer van Samsung de betreffende EAD-code niet voorkomt.

Misleiding op jullie verkoopsite???

Nou jullie zijn echt grappenmakers met valse beloften nu al onderhand 2maanden!! Ik kreeg vorige week een mail dat ik mn geld binnen 5 dagen zou ontvangen en vervolgens die dag zelf bericht op mn telefoon dat t geld is overgemaakt..!
Maar NEE hoor, niets ontvangen?!
Wat is dit voor stomme service?! Ik vind jullie t niet eens waard om klant bij te blijven.. Internet heb ik gelukkig al niet meer bij jullie en digitenne ga ik ook iets anders voor aanschaffen..
Jullie willen wel van iedere klant geld op tijd hebben, maar zelf maken jullie t niet waar wanneer jullie iets moeten betalen...??! Ben er klaar mee..!
Reputatie 5
Badge +2
Beste saloua30,

ik heb zojuist terugkoppeling gekregen.

Binnen 14 dagen zal de uitbetaling van de cashback plaatsvinden.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 5
Badge +2
Beste saloua30,

ik heb hier gisteren nogmaals achteraan gemaild.

Zodra ik hierover terugkoppeling hebt, zal ik dit met je delen.

Met vriendelijke groet,

Afra

Hoi Afra,

Ik heb niks meer gehoord?? Je zou er erachter aan gaan toch..?

Met vriendelijke groet
Reputatie 5
Badge +2
Beste saloua30,

jammer om te lezen dat je het bedrag nog hebt mogen ontvangen.

Kun je me in een privébericht je mobiele nummer, postcode, huisnummer, volledige naam, e-mailadres en rekeningnummer toesturen?

Na ontvangst ga ik hier graag voor je achteraan, om te kunnen achterhalen waarom het langer duurt dan aangegeven is en wanneer je het bedrag op je rekening kunt verwachten.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Afra

Hallo,

Ik heb alles verzonden voor de cashback actie van m'n alcatel m pop en op 24 dec bevestiging ontvangen dat alles goed is ontvangen en dat ik het geld binnen 2 weken zou ontvangen.. Maar tot nu toe nog steeds niks gekregen..?! Waarom zo een tijd zeggen als jullie t niet waarmaken? En sorry maar wil ook niks horen over populariteit van de actie dat t daardoor is uitgelopen.. Als wij een rekening moeten betalen krijgen wij ook geen uitstel maar komen er juist extra kosten bij..
Dus ik wil ook graag m'n geld gauw ontvangen!

Met vriendelijke groet
Reputatie 5
Badge +6
Beste Daddel,

We hebben eerder over de cashback actie contact gehad. Zou je mij in een prvé-bericht het nummer willen toesturen waarvan het tegoed nog niet is bijgeschreven? Ik zal dit dan voor je in orde maken. 

Weer een mooi voorbeeld van de misleiding van kpn. Eerst aangeven dat er een beperking is en dat je maar per 1 adres/rekeningnummer mee kan doen.
Vervolgens adviseren dat je twee rekeningnummers moet doorgeven zodat je tweemaal kunt deelnemen. Misschien heel stom van me, maar volgens mij woon je op 1 adres met je partner.
Oftewel je volgt het advies op en denkt juist te hebben gehandeld en vervolgens gaan ze tegen hun eigen advies in en zeggen dat het van 1 adres afkomt en kun je fluiten naar je geld.
En weer kun je ze niets maken, want het staat in "de regels"
Ze beloven van alles, maar je kunt ze niet op hun woord geloven en ze zeker niet aan hun woord houden.
Hoi Cornelis,

Het verhaal is helaas nog niet ten einde.

Zie onderstaande mail.

Deze is helaas pas na een week! aangekomen, en mijn envelop zit al op de bus met beide stukken in één envelop, en één (ons gezamelijk) rekening nummer.

Dus krijg ik nu maar 40,- ipv 80,- Euro.

Vermoeiend to say the least! Twee telefoons, twee nummers, waarom niet gewoon normaal twee keer terug, ipv een hoop nee, maar, als, en etc. Als één en ander nu duidelijk aangegeven was.

De tweede telefoon was een cadeau voor kerst aan mijn vrouw, nou, leuk!

Ik noem het maar netjes een diarree van ellende.

Groet,

Daddel.

---------- Ons antwoord ----------
Geachte meneer De Kleine,

Uw email is in goede orde ontvangen.
Helaas geldt er een beperking bij deze promotie en kan er slechts 1 maal per huisadres en/of rekeningnummer worden deelgenomen.
U kunt wel tweemaal deelnemen indien u twee verschillende rekeningnummers opgeeft.

Verder adviseren wij u om uw aanvragen apart (dus niet beide in dezelfde envelop) te versturen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Karin
KPN, HI -en Telfort Actieteam

Hallo Cornelis,

Dat zal ik zeker doen.

Ik laat ook even weten of/wanneer de bedragen in mijn bezit zijn.

Daar het om twee telefoons op één bon gaat, kon dit ook nog problemen opleveren.

En doe echt iets aan die robot stem, met de beste wil van de wereld is ze niet te verstaan, volkomen zinloos dit éénrichtingsverkeer.

Groet,

Daddel.

Reputatie 7
Badge +3
Beste Daddel,

In de eerste plaats dank voor je feedback.

Wij begrijpen je frustratie en hebben inderdaad uitgezet dat het niet op de meest gebruikers vriendelijke manier werkt op dit moment en hopen op een spoedige verbetering van de processen.

Ik zou je tevens willen vragen om ons op de hoogte te houden wanneer je je bedrag ontvangt en indien dit niet binnen de genoemde tijd is dit te melden.

Zoals gezegd,  dank voor je bijdrage en heb je in de toekomst wederom een vraag of feedback zien we je graag terug op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer