Beantwoord

Problemen met abonnement verlengen

• 27 december 2011
  • 3 reacties
  • 9901 keer bekeken

Op 26 december heb ik mijn abbonnement verlengt via de website. Althans, die aanvraag heb ik gedaan.

Nu had ik daarover een vraag met betrekking tot het afleveren van de bestelling via de helpdesk. De medewerker gaf mij aan dat het aanpassen van het aflever adres geen probleem zou zijn indien ik een ordernummer had.

Daarop heb ik mijn bestelnummer doorgegeven. Dit bleek slechts een loos nummer te zijn, want men moet een orderenummer hebben. Deze had ik echter nog niet ontvangen (22 uur waren verstreken). De medewerker vroeg mij om te wachten totdat de 24 uur waren verstreken.

Nadat ik weer belde (en de 24 uur voorbij waren) omdat ik nog geen mail ontvangen had, kreeg ik ineens te horen dat het aanpassen van het aflever adres niet mogelijk was en dat ik vandaag moest afwachten, zoniet morgen opnieuw een bestelling moet plaatsen.

Een abonnement verlengen zou toch minder problemen moeten geven toch neem ik aan?

icon

Beste antwoord door Cornelis 27 december 2011, 15:53

Beste liepy,

Welkom op het KPN Forum!

Normaal gesproken moet het inderdaad geen probleem zijn.

Om u te helpen verzoek ik u om mij via een privebericht uw klantnummer, het betreffende mobiele nummer en het ordernummer van de bestelling plus een contactnummer toe te sturen.

Tevens verzoek ik u om vandaag niet meer een andere order te plaatsen online zodat ik kan gaan uitzoeken wat er gebeurd is tot nu en wat ik kan doen om u te helpen.

De wijze waarop u een privebericht aan mij kunt sturen staat beschreven via onderstaande link:

Privebericht

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste liepy,

Welkom op het KPN Forum!

Normaal gesproken moet het inderdaad geen probleem zijn.

Om u te helpen verzoek ik u om mij via een privebericht uw klantnummer, het betreffende mobiele nummer en het ordernummer van de bestelling plus een contactnummer toe te sturen.

Tevens verzoek ik u om vandaag niet meer een andere order te plaatsen online zodat ik kan gaan uitzoeken wat er gebeurd is tot nu en wat ik kan doen om u te helpen.

De wijze waarop u een privebericht aan mij kunt sturen staat beschreven via onderstaande link:

Privebericht

Met vriendelijke groet,

Cornelis

PM is verstuurd.

Ondertussen opgelost :)

Dank voor de snelle reactie en handeling

#magookweleensgezegdworden

Reageer