Beantwoord

problemen overzetten nummer

• 8 januari 2014
  • 3 reacties
  • 3228 keer bekeken

Hallo, ik heb sinds iets meer dan een week geleden een nieuwe mobiel, een nokia lumia 620, en daarin hoort een microSIM, ipv de normale SIM die  in mijn vorige mobiel zat. Ik heb al eens eerder een normale SIM geknipt naar een microSIM, alleen dit keer ging er iets fout blijkbaar, want hij werkte plotseling niet meer, ook niet op mijn oude mobiel. 

Hierna ging ik naar de KPN winkel in de Alexandrium I, een winkelcentrum in Rotterdam. Daar werd mij verteld dat mijn nummer overgezet kon worden naar een nieuwe simkaart, die ik voor 10 euro moest kopen, als ik een brief opstuurde met een bepaald formulier erin met een kopie van mijn ID bewijs. Nou, dat heb ik gedaan, ik kon alleen niet het SIM-nummer van mijn oude SIMkaart invullen, want die was per slot van rekening defect en er staat geen nummer op of iets dergelijks. Het zou 5 werkdagen kosten zeiden ze in die KPN winkel. Dit was echter al voor oud en nieuw. Ik heb nog steeds het nieuwe nummer van die nieuwe SIMkaart en ik heb totaal geen contact gehad verder met KPN over wat er allemaal aan de hand is. Vandaar dat ik het nu maar op het forum probeer. Het zou erg fijn zijn als een KPN medewerker mij zou kunnen mededelen wat er aan de hand is en wat er gaat gebeuren met mijn nummer. Het zou erg vervelend zijn als ik het nu verder met dit tijdelijke nummer moet doen, want bij sites zoals DUO krijg je een code toegeSMSt om in te kunnen loggen, maar daar kan ik nu dus niet bij omdat ik een ander nummer heb.

icon

Beste antwoord door Shugosha 8 januari 2014, 12:00

De afdeling nummerbehoud die te bereiken is op 050-5887885 kan het verzoek voor u nakijken. Mocht het zijn dat zij nog eventuele gegevens nodig hebben voor de aanvraag dan kunnen ook zij dit meteen verwerken voor u.

Op het moment dat het nummer is overgezet zal het abonnement ook gaan lopen. In de tussentijd staat er een tijdelijk nummer op waarbij extra kosten zijn als u gaat bellen of internetten.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De afdeling nummerbehoud die te bereiken is op 050-5887885 kan het verzoek voor u nakijken. Mocht het zijn dat zij nog eventuele gegevens nodig hebben voor de aanvraag dan kunnen ook zij dit meteen verwerken voor u.

Op het moment dat het nummer is overgezet zal het abonnement ook gaan lopen. In de tussentijd staat er een tijdelijk nummer op waarbij extra kosten zijn als u gaat bellen of internetten.

Bedankt voor je antwoord. Het gaat trouwens niet over een abonnement, maar over een prepaid nummer, dat had ik er even bij moeten zetten. Geldt hetzelfde nog steeds? 

Reputatie 7
Badge +12
Ook daarbij geldt hetzelfde :)

Reageer