Rekeningen nog steeds fout

• 20 februari 2012
  • 1 reactie
  • 9450 keer bekeken

Ik heb nu meer dan een jaar geleden een abonnement afgesloten bij KPN.

Het bedrag dat ik per maand zou betalen voor mijn abonnement was toen ongeveer 35 euro.

Toen later bleek dat ik maar 500mb internet had, terwijl de verkoper zei dat het onbeperkt was! Heb ik dat internet abonnement met tegenzin verhoogt naar 1024mb.

Toen kwam ik qua kosten uit rond de 38 euro.

Sinds het begin van mijn abonnementsperiode wordt er echter iedere maand te veel van mijn rekening afgeschreven.

Ik betaal iedere maand minimaal 41 euro.

Ik heb al meerdere malen gemaild hier over met de klantenservice en heb mijn contract opgestuurd.

Echter heb ik sindsdien niets meer van KPN vernomen. Ik ben het nu ondertussen erg zat om te veel te moeten betalen.

Ik voel mij helemaal niet op mijn gemak bij KPN. Het personeel in de winkel verstrekt foutieve informatie en de service vindt ik benedenmaats. Ik zou zeker verwachten dat er binnen een jaar wel geregeld was dat mijn betalingen goed zouden gaan.

Verder geeft KPN een levenslange abbonnementsgarantie. Nu blijkt het dus door de veranderingen met de abonnementen dat ik mijn abonennement niet kan behouden. klopt dit?

Kan iemand mij hier mee helpen? Ik ben het ondertussen wel flink zat.

Groeten,

Jeffrey

1 reactie

Badge
Beste jeffcaba,

Excuus voor de late reactie.

Vervelend om te horen van uw problemen. Wellicht is het handig om telefonisch contact te hebben.

Zou u mij uw 06-nummer + postcode/huisnummer in een privebericht kunnen sturen?

Met vriendelijke groet,

Eduard

Reageer