rinkeltijd

Wie kan mij uitleggen hoe je de rinkeltijd van de mobiele telefoon kunt instellen? Is dat telefoongebonden of altijd hetzelfde bij KPN?

5 reacties

Badge
Beste pinxje1,

Wat zou u precies met de rinkeltijd willen doen?

Hierbij in ieder geval een link met informatie over toestelinstellingen.

Met vriendelijke groet,

Eduard

Reputatie 7
Badge +8
zou een leuke naam zijn voor een lebberig kpn tv show... rinkel rinkel .. rinkel tiiijjjddd 🙂

ik denk dat er uitgesteld doorschakelen bedoelt wordt, dus het aantal keren dat een telefoon overgaat voordat wordt overgeschakeld naar voice mail e.d., dit  is wordt tegenwoordig toch bepaald door een x aantal seconden ipv pluse/toon overgangen?

In veel gevallen bepaalt de provider na hoeveel seconden er wordt doorgeschakeld. dus kun je zelf bepalen of de doorschakeling na 5, 10, 15, 20, 25 of 30 seconden wordt gemaakt door de volgende code in te toetsen zoals ?

*61*nummer*11*[aantal seconden]#

of

**61*nummer*11*[aantal seconden]#

of

*610*nummer*11*[aantal seconden]#

Reputatie 7
Badge +3
Beste pinxje1,

Hebben de antwoorden van Eduard en Glenmorangie u geholpen met uw vraag?

Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Het is al enkele jaren niet mogelijk om bij KPN de rinkeltijden aan te passen. Die staat standaard op 20 sec. Krijg ik  te horen van de mobiele helpdesk na 2x doorverwezen te zijn.

**61*00316nummer*11*seconden# en alle variaties hierop werkt niet.

De handleiding of extra informatie op de KPN site is een aanfluiting...klik je op voicemail dan staat er alleen dat ze visual voicemail niet ondersteunen...niks over de menu keuzes en wat je allemaal als klant kunt instellen...geen wonder dat het zo slecht gaat met KPN...

....prutser

Reputatie 2
Waarom reageer je op een topic van een jaar oud? 🙂

Reageer