Beantwoord

Rinkeltijd

• 17 februari 2013
  • 6 reacties
  • 14405 keer bekeken

Ik zou graag de rinkeltijd willen verlengen. Nu schakelt mijn toestel te snel over naar voicemail.

Weet iemand hoe dat te doen met een KPN mobiel abonnement?

icon

Beste antwoord door glenonlinenl 18 februari 2013, 00:35

persoonlijk zou ik voicemail helemaal uitzetten, bellers kunnen je ook smsen en bovendien zie in de meeste gevallen het nummer in de gemiste bellijst. kpn heeft gekozen voor 20 seconden omdat een gemiddelde beller ook niet langer wil wachten.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +11
Beste Loek,

Je zegt dat het te snel naar voicemail gaat en mijn vraag aan je is hoe snel?

Het is normaal dat het na ongeveer 5 keer "rinkelen" zal overgaan naar je voicemail.
Voor zover mij bekend is dat je de rinkeltijd met een KPN abonnement niet kan aanpassen.

Ik zal navraag voor je doen en mocht het alsnog toch mogelijk zijn zal ik je daarover informeren via het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis 

Zeer bedankt!

Ik wacht hoopvol af.

Reputatie 4
Badge +1
Op de vaste lijn kan je bij MijnKPN het voicemail gedrag aanpassen. Je kunt 0 t/m 10 "rinkels" kiezen bij geen gehoor.

Misschien kan dat bij mobiel ook?

Reputatie 7
Badge +8
persoonlijk zou ik voicemail helemaal uitzetten, bellers kunnen je ook smsen en bovendien zie in de meeste gevallen het nummer in de gemiste bellijst. kpn heeft gekozen voor 20 seconden omdat een gemiddelde beller ook niet langer wil wachten.

Reputatie 4
Badge +4
Helemaal eens met Glenmorangie, persoonlijk vind ik dat voicemail zo 1990 is. Lekker laten rinkelen, neem ik niet op dan kan je me tegenwoordig via whatsapp, sms, twitter, linkedin, facebook, imessage... etc bereiken

2021

Beste telefoonprovider KPN,

We zijn nu 7 jaar verder sinds de vraag is gesteld over het verlengen van de rinkeltijd. 2021 lijkt mij een heel mooi jaar om die wens mogelijk te maken. Doe iets!

Reageer