Beantwoord

Samsung S6 gaat niet meer aan

• 26 oktober 2017
  • 7 reacties
  • 6768 keer bekeken

Hi.,

Mijn Samsung S6 is helaas kapot. Hij was leeg, ik heb hem opgeladen wilde hem weer aanzetten en toen viel hij weer uit.
Ik krijg hem met geen mogelijkheid meer aan. de ledlampjes werken ook niet meer. Als ik hem onder de oplader leg zie ik ook geen rood of groen lampje meer.
Komt dit iemand bekend voor?
Graag wil ik ook weten of er nog een manier is om de foto's eraf te halen. Ik heb (heel stom) de afgelopen 2,5 jaar mijn foto's niet op de pc gezet, ben nu dus alles kwijt.. 😞
Iemand enig idee hoe en of ik ze nog kan terughalen?

Ik hoor het graag

Groetjes,
Felicia
icon

Beste antwoord door Bart_ 30 oktober 2017, 14:24

Hi Felicia en welkom op het Forum. Wat een naar bericht! Staan je foto’s wellicht op een SD-kaart, of echt op het toestel? Dan kun je logischerwijs die kaart verwijderen en zijn de gegevens die daar op staan veilig. Heb je je toestel al via een kabel op een computer aangesloten? Wellicht krijg je daar nog een reactie en kun je de bestanden overhevelen.
In dit soort gevallen is het vaak nodig om een harde reset te doen. Bij je S6 doe je dit door de power-, home- en de volume-omlaagknop tegelijkertijd 10 seconden lang ingedrukt te houden. Ik vrees dan wel voor je foto’s. Die zullen waarschijnlijk niet bewaard blijven.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hi Felicia en welkom op het Forum. Wat een naar bericht! Staan je foto’s wellicht op een SD-kaart, of echt op het toestel? Dan kun je logischerwijs die kaart verwijderen en zijn de gegevens die daar op staan veilig. Heb je je toestel al via een kabel op een computer aangesloten? Wellicht krijg je daar nog een reactie en kun je de bestanden overhevelen.
In dit soort gevallen is het vaak nodig om een harde reset te doen. Bij je S6 doe je dit door de power-, home- en de volume-omlaagknop tegelijkertijd 10 seconden lang ingedrukt te houden. Ik vrees dan wel voor je foto’s. Die zullen waarschijnlijk niet bewaard blijven.
Reputatie 7
Badge +19
Dag Felicia. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik hoop van harte dat de reset heeft geholpen en dat je je toestel weer kunt gebruiken. Hopelijk zijn je foto’s er nog. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dat graag.
Goedemiddag .. sins zagerdag heb ik een nieuwe updategedaan op mijn samsung edge s6 maar na de update deed ie het gwn en een paar uurlater bleef het groenelampje branden en krijg ik een heel vaag beeld het groene lampje is sins vandaag uit maar doet niets als ik hem in de lader doe krijg ik dat beeld ook weer maar geen opstart beeld
Reputatie 7
Badge +19
Dag Esmeeh1990. Dat ziet er niet fijn uit. Ik begrijp dat je toestel eigenlijk zo maar uitviel en nu niet meer wil opstarten? Ook niet als je het toestel helemaal uit hebt gezet? Zou je willen proberen om het toestel een harde reset te geven? Dat doe je door de power-, home- en volume omlaag-knoppen tien seconden lang ingedrukt te houden. Ik ben benieuwd of dit helpt!
Heb dat allemaal al geprobeerd en nu uit eindelijk maar na de winkel gebracht voor reparatie omdat het al vanaf zaterdag is toch bedankt voor het reageren
Reputatie 4
Badge +2
Geheel offtopic maar wil het toch even delen:
Geen updates meer voor de S6 (Edge)
https://www.androidplanet.nl/nieuws/samsung-galaxy-s6-updates-stoppen/
Reputatie 7
Badge +19
Dat is prima. Ik hoop dat het snel in orde wordt gemaakt!

Reageer