Beantwoord

Selfie stick Nokia Lumia 930

• 6 juli 2016
  • 4 reacties
  • 324 keer bekeken

Ik ben op zoek naar een selfie stick voor een Nokia Lumia 930 met windows 8.1 of 10.0
wie kan mij hiermee op weg helpen. Blue Toodt sticks en sticks met kabeltjes werken niet. de volume regelaar wordt dan bediend ipv de shutter.

Admin: topic verplaatst naar juiste board, titel verduidelijkt, dubbel topic verwijderd.
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 6 juli 2016, 14:42

K denk niet dat er veel zijn die werken om de reden die je al noemt. Wel zou dit in de update 10512 opgelost moeten zijn (klik hier voor de app). Draai je deze, of heb je een oudere versie?

Een "workaround" is om een timer te gebruiken. Dan kan je op je telefoon gewoon de "shutter" indrukken en maakt ie een foto na 5 seconden. Precies genoeg tijd om je selfie stick goed vast te houden
Bekijk origineel

4 reacties

Vadertje google doet wonderen, bijvoorbeeld pdash@p.., bekend als coolblu#.
https://www.google.nl/search?q=selfie+stick+nokia+930&oq=selfie+stick+nokia+93&aqs=chrome.1.69i57j0l2.14964j0j4&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
Reputatie 7
Badge +30
K denk niet dat er veel zijn die werken om de reden die je al noemt. Wel zou dit in de update 10512 opgelost moeten zijn (klik hier voor de app). Draai je deze, of heb je een oudere versie?

Een "workaround" is om een timer te gebruiken. Dan kan je op je telefoon gewoon de "shutter" indrukken en maakt ie een foto na 5 seconden. Precies genoeg tijd om je selfie stick goed vast te houden
ROBIN super bedankt voor deze simpele tip. take your timer.:))
Reputatie 7
Badge +24
Hi @seinesijbrand, een goede tip van @RobinFlikkema zie ik 🙂, super! Als je verdere vragen hebt, stel ze vooral!

Reageer