Beantwoord

server ondersteund geen verificatie

  • 8 september 2013
  • 3 reacties
  • 9463 keer bekeken

Vanwege reparatie aan mijn galaxy y is er een software update uitgevoerd. Nu probeer ik mijn email weer te activeren maar dit lukt van geen kanten steeds krijg ik de melding dat de server de verificatie net ondersteunt. Wie geeft mij raad?

icon

Beste antwoord door Shugosha 9 september 2013, 09:16

Bij de uitgaande server geen gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken. Tevens dient inloggen verplicht bij de uitgaande server uitgezet te worden en beveiligingstype is geen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Bij de uitgaande server geen gebruikersnaam en wachtwoord gebruiken. Tevens dient inloggen verplicht bij de uitgaande server uitgezet te worden en beveiligingstype is geen.

Reputatie 5
Badge +2
Beste Annajea,

mocht de tip van Shugosha geen oplossing bieden, adviseer ik je de stappen op volgende link eens te doorlopen.

Ik hoor graag of hiermee je klacht weg genomen wordt.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 7
Badge +12
@Afra

Het vervelende van Qelp is dat ook deze weer aangeeft dat authenticatie verplicht is terwijl de smtp server van kpn dit juist niet ondersteunt :(

Reageer