Beantwoord

Sim activeren

  • 23 juli 2012
  • 1 reactie
  • 9819 keer bekeken

Ik heb op de forums de thread gezien over iemand die zijn sim kaart moest activeren wat niet lukte, ik heb het zelfde probleem en zit met mijn handen in het haar. Vrijdag ga ik op vakantie en dan moet ik mijn mobiel kunnen gebruiken voor zaken. Morgen nog maar een keer de helpdesk bellen, wat tot nu toe weinig heeft opgebracht helaas. Ik heb al 2 jaar geen probelemen met kpn, maar dit valt me wel tegen. Ik hoop dat iemand me kan helpen hiermee
Mvg. Leander v vliet
icon

Beste antwoord door Menno 23 juli 2012, 07:54

Beste Leander,

Ik heb je gegevens ontvangen en je nieuwe simkaart alsnog geactiveerd. Verdere uitleg heb ik in een privé-bericht gezet.

Met vriendelijke groet,

Menno

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +6
Beste Leander,

Ik heb je gegevens ontvangen en je nieuwe simkaart alsnog geactiveerd. Verdere uitleg heb ik in een privé-bericht gezet.

Met vriendelijke groet,

Menno

Reageer