Beantwoord

Sim kaart knippen

• 20 mei 2014
  • 4 reacties
  • 6041 keer bekeken

Goedenavond,

Is het mogelijk om mijn Telfort simkaartje te laten knippen bij een KPN winkel? In de stad waar ik woonachtig ben is alleen een KPN winkel aanwezig en de Telfort winkel is 30km vederop. Is dit mogelijk?

Mijn mobiele abonnement: Telfort

Glasvezel abonnement: KPN

Ik ben dus KPN klant, dus mij lijkt het logisch dat ze mij ook hier mee kunnen helpen? 

icon

Beste antwoord door Shugosha 20 mei 2014, 22:15

Als het gaat om het knippen van een groot formaat simkaart naar microsim, dan zal doorgaans elke telecom winkel daarbij kunnen helpen. Knippen naar een nanosim kaart wordt niet gedaan voor zover ik weet in de winkel.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als het gaat om het knippen van een groot formaat simkaart naar microsim, dan zal doorgaans elke telecom winkel daarbij kunnen helpen. Knippen naar een nanosim kaart wordt niet gedaan voor zover ik weet in de winkel.

Dankjewel!

Ik krijg morgen mijn nieuwe Huawei P6 binnen maar heb nu nog een normale simkaart, het antwoord wat je gegeven hebt geeft zeker antwoord op mijn vraag!

Reputatie 7
Badge +12
Mooi om te horen, geniet van je nieuwe toestel. De P6 is een mooi toestel wat ze hebben gemaakt :)

Reputatie 6
Badge +2
Zekers als je al KPN glasvezel klant bent zou het heel kinderachtig zijn als ze in de winkel het kaartje niet willen knippen. Denk dat het wel goed komt als je langs gaat :)

Reageer