Beantwoord

Sim only

Ik heb onlangs voor 2 jaar een contract getekend voor sim-only. Achteraf heb ik er spijt van dat ik geen nieuw toestel er bij genomen heb. Kan dat achteraf nog veranderd worden?

Gr. Peter
icon

Beste antwoord door huistijger 3 december 2018, 05:13

Sim-only abonnementen kun je om die reden dan ook altijd beter voor 1 jaar afsluiten, het is slechts €1,- duurder en je hebt meer vrijheid.
Maar goed, dat is nu achterafpraat, maar wel een raad voor een eventuele volgende keer.

Het beste wat je nu kunt doen is een toestel kopen.
Het is niets duurder en niets goedkoper, het enige nadeel is dat je in één keer meer geld kwijt bent.
Je kunt je sim-only kaart dan in je nieuwe toestel stoppen.
Bekijk origineel

3 reacties

Antwoord al bekeken, helaas dus niet mogelijk. Zou een goede service zijn als dat wel zou kunnen. KPN verliest er niet op, volgens mij is het een win-win gevalletje. Maar ik zal het wel verkeerd zien.
Reputatie 7
Badge +18
Sim-only abonnementen kun je om die reden dan ook altijd beter voor 1 jaar afsluiten, het is slechts €1,- duurder en je hebt meer vrijheid.
Maar goed, dat is nu achterafpraat, maar wel een raad voor een eventuele volgende keer.

Het is niets duurder en niets goedkoper, het enige nadeel is dat je in één keer meer geld kwijt bent.

Dit was IDD beter geweest, Maar hopen dat de toestellen het nog 2 jaar uithouden 🙂

Reageer