Beantwoord

Simkaart besteld, waar blijft ie?

• 8 januari 2015
  • 1 reactie
  • 213 keer bekeken

Hallo,

Omdat ik een nieuwe telefoon heb gekocht waar alleen een microsimkaart in past, heb ik maandag via het aanvraagformulier een nieuwe microsimkaart besteld. Dit zou volgens de kpn klantenservice hooguit 2 werkdagen duren. Ik heb helaas nog steeds niets ontvangen. Wel is mijn oude simkaart geblokkeerd en is er 10 euro van mijn beltegoed afgeschreven. Ik kan nu al een paar dagen niet bellen en/of gebeld worden. Is er een mogelijkheid om erachter te komen of de nieuwe simkaart daadwerkelijk naar mij verstuurd is? Wanneer kan ik deze verwachten?

Bvd

icon

Beste antwoord door Cindy_ 8 januari 2015, 16:11

Beste Nielswilbellen, 

Hartelijk welkom op het KPN Forum! 

Ik begrijp dat je een nieuwe simkaart hebt aangevraagd voor je prepaid aansluiting. Dit kan 5 werkdagen duren. Bij een abonnement duurt dit doorgaans 2 dagen. Ik ben bang dat dit niet helemaal duidelijk is geweest in het gesprek met de Klantenservice. Helaas is het nog even wachten op je simkaart ben ik bang. Dit kan ik niet versnellen, anders had ik het gedaan. Ik begrijp heel goed dat je wilt bellen! Mocht je deze binnen 5 werkdagen niet hebben ontvangen, wil je dan je 06-nummer en het simkaartnummer in een privébericht toesturen? 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Beste Nielswilbellen, 

Hartelijk welkom op het KPN Forum! 

Ik begrijp dat je een nieuwe simkaart hebt aangevraagd voor je prepaid aansluiting. Dit kan 5 werkdagen duren. Bij een abonnement duurt dit doorgaans 2 dagen. Ik ben bang dat dit niet helemaal duidelijk is geweest in het gesprek met de Klantenservice. Helaas is het nog even wachten op je simkaart ben ik bang. Dit kan ik niet versnellen, anders had ik het gedaan. Ik begrijp heel goed dat je wilt bellen! Mocht je deze binnen 5 werkdagen niet hebben ontvangen, wil je dan je 06-nummer en het simkaartnummer in een privébericht toesturen? 

Met hartelijke groet, 

Cindy

Reageer