Beantwoord

simkaart fout en melding initialiseren mislukt

• 20 september 2013
  • 5 reacties
  • 8548 keer bekeken

pakte vanmiddag mijn mobiel en had een sim kaart fout in het scherm staan, reboot leverde geen oplossing, kreeg toen de melding initialiseren mislukt.  Kan nu niet bellen. Kan het zijn dat de simkaart stuk is? Toestel is een Blackberry, ben in juli van abonnement naar prepaid overgegaan met Blackberry internet, deed het tot gisterenmiddag goed.

icon

Beste antwoord door Shugosha 21 september 2013, 10:23

De acceptatie gebeurt automatisch en is binnen een uur gedaan. Het toesturen kan dan maximaal 2 werkdagen duren. De winkel zelf kan geen simkaarten aanmaken voor prepaid. De enige mogelijkheid hierin is het bestellen via de website. Hou er wel rekening mee dat er in ieder geval 9,15 euro tegoed op dient te staan voor de nieuwe simkaart.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Als u de batterij reset al geprobeerd heeft dan is het verzoek nog wel even de simkaart te proberen in een ander toestel. Werkt deze namelijk ook niet in een ander toestel is het een defecte simkaart en kan een vervangende kaart aangevraagd worden via: http://www.kpn.com/prive/service/mobiel/aanvragen-vervangende-sim-kaart.htm

ok, in een ander toestel zegt het toestel "simkaart plaatsen" nadat ik deze er in gedaan heb, dus dan is hij stuk.

heb de aanvraag gedaan via de link van Shugosha .

Op de website stond na het invullen van de gegevens "Formulier" verzonden, maar nergens zie ik wat ik verzonden heb en ook geen bevestiging. 

Onderaan het formulier stond.  Na acceptatie van je verzoek, stuurt KPN je binnen twee werkdagen een nieuwe SIM-kaart met bijbehorende PUK-code.  Maar hoe lang duurt acceptatie van verzoek?  Achteraf denk ik dat ik misschien beter die 30 km naar Groningen naar de winkel had kunnen rijden

YvN

Reputatie 7
Badge +12
De acceptatie gebeurt automatisch en is binnen een uur gedaan. Het toesturen kan dan maximaal 2 werkdagen duren. De winkel zelf kan geen simkaarten aanmaken voor prepaid. De enige mogelijkheid hierin is het bestellen via de website. Hou er wel rekening mee dat er in ieder geval 9,15 euro tegoed op dient te staan voor de nieuwe simkaart.

iemand heeft dit vanmorgen als opgelost gemeld, maar ik heb de SIMkaart nog niet ontvangen dus kan ik dit echt nog niet bevestigen als zijnde opgelost. 

Reageer