Beantwoord

Simkaart kan niet worden geactiveerd

• 28 juni 2012
  • 10 reacties
  • 10027 keer bekeken

Hallo,

Is er nog iemand online die zou kunnen helpen met het activeren van een simkaart?

Groeten

Jan

icon

Beste antwoord door Le-Yuan 29 juni 2012, 13:08

Beste Jan,

Uw simkaart is hierbij geactiveerd. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Bekijk origineel

10 reacties

Weet iemand het telefoonnummer van de KPN winkel in Hilversum?

Volgens de KPN klantenservice kan alleen het winkelpersoneel de SIM-kaart activeren.

Reputatie 4
Badge +2
Beste Jan,

Ik heb het telefoonnummer van de KPN winkel Hilversum helaas niet voor u. Ik kan echter uw simkaart ook activeren.

Graag ontvang ik uw telefoonnummer, simkaartnummer en postcode+huisnummer via een privebericht.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Reputatie 4
Badge +2
Beste Jan,

Uw simkaart is hierbij geactiveerd. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Le Yuan

Beste Le-Yuan, het werkt! vriendelijk dank voor de assistentie!

Hallo, mijne is ook nog niet geactiveerd. Ik heb een week gewacht en vandaag in KPN winkel in Den Haag geweest. Op een of andere manier het bleek dat mijn sim kaart en contract is niet doorgevoerd. Ze hebben het opnieuw ingedient en belooft dat na een uur zou het werken, helaas is dat niet het geval. Misschien kunt u mij ook helpen?

Reputatie 4
Badge +2
Beste Agniux,

Zou u mij uw 06-nummer, postcode + huisnummer en het kaartnummer van de te activeren SIM in een privebericht willen sturen? Dan kijk ik het voor u na.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reputatie 4
Badge +2
Beste Agniux,

Bedankt voor uw privebericht.

Ik heb uw SIM-kaart geactiveerd. U kunt hem nu in het toestel plaatsen en er mee aan de slag. Indien hij al in het toestel zit, dient u deze even uit en weer aan te zetten.

Wat betreft uw nieuwe abonnement, hier kan ik geen gegevens over vinden. Heeft u een ordernummer voor mij?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Het verhaal achter is dat ik overstapte van Hi naar Kpn 19 mei 2012 met Samsung Galaxy S3 blauwe. Toen kon hij niet geleverd worden en ik kreeg hem pas 21 juni. Sindsdien werkt mijn kaart niet en ik kon niet op KPN netwerk. 21 juni had ik dus opnieuw contract ingevoer in jullie systeem onder nummer 5957587, die is dus niet gelukt. Zaterdag 30 juni, hebben ze weer opnieuw ingevoerd alleen op dokument dat ik had gekregen staat geen ordernummer, wel contract nummer 17919940, deze was dus ook niet doorgegaan en ik werd geadviseerd om vandaag terug te komen naar de winkel in Leyweg, Den Haag

Reputatie 4
Badge +2
In dat geval is het wel verstandig om nog even bij de winkel langs te gaan vandaag. Ik verneem graag van u hoe het afloopt.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Beste Jemy,

Het is allemaal gelukt en alles nu werkt prima! Heel erg bedankt voor uw hulp!

Met vriendelijke groet,

Agne

Reageer