Simkaart niet ontvangen, volgens Email KPN verstuurd op 19-08-2020.

  • 25 August 2020
  • 6 reacties
  • 172 keer bekeken

Mijn nieuwe simkaart met bestelnummer 61683462 is volgens een Email van KPN verstuurd op 19-8, maar tot nu toe nog steeds niet gearriveerd.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @arienic, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Hallo Alex,

 

Ik heb de gegevens aangevuld, voorzover die mij bekend zijn.

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Arienic. Gaat het hier om een vervangende simkaart, of heb je een nieuwe, prepaid, simkaart besteld? Simkaarten worden met briefpost verstuurd, dus die zou je hooguit een dag of twee na verzendbevestiging in huis moeten hebben. Als je huisgenoten hebt, check met hen voor de zekerheid even of zij de brief niet ergens hebben neergelegd, wellicht per ongeluk bij het oud papier beland. 

Als hij niet boven water komt dan kun je, in het geval van een vervangende simkaart, deze opnieuw aanvragen via je MijnKPN. We sturen dan opnieuw een op.

Als het gaat om een aanvraag voor prepaid, heb je dan ook nog aanvullende nummers in de bevestiging staan? Zo ja, wil je die ook in je profiel zetten? Dan kijk ik daar nog even verder naar. 

Goedemorgen Erik, 

 

Het gaat inderdaad om een vervangende SIMkaart. Ik vermoedde dat die op het oude adres is bezorgd. Na veel zoekwerk op de site (lastig navigeren) kwam ik eindelijk bij adres-informatie, waar inderdaad het oude adres nog stond. Vreemd, omdat ik een adreswijziging heb verstuurd en in de nieuwe woning alles door een KPN-monteur is aangesloten… Inmiddels heb ik het adres gewijzigd en zal ik een nieuwe SIMkaart aanvragen via MijnKPN. 

 

Inmiddels een aantal pogingen gedaan om een nieuwe SIMkaart aan te vragen, maar helaas verschijnt vandaag alleen het bericht dat door een technische storing de aanvraag niet kan worden uitgevoerd….

Reputatie 7
Badge +21

Het mobiele abonnement staat inderdaad op een ander adres dan het adres in jouw KPN Forum profiel. Goed om te lezen dat je het adres nu alsnog hebt gewijzigd. Je kan pas nadat deze wijziging is doorgevoerd een vervangende simkaart kan aanvragen. Wil je het later deze week nog eens proberen? Je kan natuurlijk ook langs een KPN winkel, dan krijg je gelijk een vervangende simkaart mee. :blush: