Beantwoord

simkaart past niet in mijn nieuwe toestel

  • 14 augustus 2013
  • 1 reactie
  • 6061 keer bekeken

Hallo,

Kort geleden heb ik mijn abonnement verlengd en vandaag heb ik een nieuw mobieltje gekocht. Toen ik thuis kwam bleek mijn simkaart er niet in te passen. Daar baal ik van ! De KPN winkel was telefonisch niet te bereiken voor advies.

Hoe kom ik aan een microsimkaart?

Anneke

icon

Beste antwoord door Shugosha 14 augustus 2013, 21:46

Als u een normaal formaat kaart heeft kunt u deze laten knippen via een telecomwinkel.

Een nieuwe microsimkaart kunt u krijgen door te bellen met 1200 (deze heeft u binnen 2 werkdagen binnen) of anders via de KPN winkel een nieuwe simkaart laten maken.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12
Als u een normaal formaat kaart heeft kunt u deze laten knippen via een telecomwinkel.

Een nieuwe microsimkaart kunt u krijgen door te bellen met 1200 (deze heeft u binnen 2 werkdagen binnen) of anders via de KPN winkel een nieuwe simkaart laten maken.

Reageer