Beantwoord

Simlock vrij maken Nokia 2720 Fold

  • 26 February 2020
  • 1 reactie
  • 1248 keer bekeken

Hallo,

Ik heb al meerdere pagina’s op het forum gevonden over Simlock vrij maken, maar nergens met antwoorden of links die helpen.

 

Ik wil graag een oud toestel van mijn ouders gebruiken, maar er zit een simlock op. Is het nog mogelijk die te verwijderen? Bij de KPN winkel in Eindhoven geweest, maar die verwees naar de site, maar daar is niks te vinden. Hoop dat iemand kan helpen!

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 27 February 2020, 20:14

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Kippie88 en welkom op het forum! Leuk dat je ons gevonden hebt. :smile:  Wat een super gaaf toestel! Ik mis mijn oude fliphone soms enorm, dus ik help je graag om de jouwe simlockvrij te maken!

Sinds afgelopen januari leveren we helaas geen unlockcodes meer, dus vanuit KPN is hier geen ondersteuning meer voor. Dit komt doordat de toestellen inmiddels zo oud zijn dat ze ruim buiten onze ondersteuning vallen (tot circa 2010 werden de toestellen met simlock verkocht). Er zijn op het internet wel sites te vinden die deze service nog wel aanbieden (dat gaat dan wel op eigen risico), daarnaast zijn er ook een hoop telefoonzaken die deze mogelijkheid nog bieden. Ik hoop dat je met één van deze opties het toestel snel in gebruik kunt nemen! 

 

Reageer