Beantwoord

Simpel toestel gezocht

• 3 december 2018
  • 2 reacties
  • 2141 keer bekeken

Waar koop ik een simpele mobiele telefoon?Zonder internet en zonder apps. Gewoon om mee te bellen en hooguit ook foto's mee te maken. Op de webshop zie ik alleen smartphones.

Tnx, Erwin
icon

Beste antwoord door Bart_ 4 december 2018, 09:49

Hallo Evholten. Verreweg de meeste telefoons die we verkopen zijn inderdaad smartphones. Als ik op onze site kijk zie ik de Emperoria Select Black staan, een seniorentelefoon met grote toetsen en de basisfuncties. Je kunt ook gerust verder kijken bij de verschillende detailhandelaren: de klassieke Nokia-modellen worden bijvoorbeeld weer verkocht.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo Evholten. Verreweg de meeste telefoons die we verkopen zijn inderdaad smartphones. Als ik op onze site kijk zie ik de Emperoria Select Black staan, een seniorentelefoon met grote toetsen en de basisfuncties. Je kunt ook gerust verder kijken bij de verschillende detailhandelaren: de klassieke Nokia-modellen worden bijvoorbeeld weer verkocht.
Dank je, Bart! Zoiets zoek ik idd. Maar waarom er een label seniorentelefoon aanhangen. Dit is gewoon een simpele mobiel en niet iedereen wil mee in de isolerende smartphoneverslaving. Ik denk dat het voor iedereen goed is dat k**ding eens een paar dagen per week volledig niet te gebruiken. Daarvoor dus. Bedankt iig voor deze link. Andere suggesties blijven welkom.

Mvg, Erwin

Reageer