Beantwoord

Simyo sim only

  • 8 July 2020
  • 3 reacties
  • 222 keer bekeken

Als ik overstap van KPN sim only naar Simyo sim only blijf ik dan dezelfde voordelen behouden( dubbele data) en pluspakket zenders.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 15 July 2020, 12:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Remco78 , je stapt dan over van KPN naar een ander, dus de KPN-voordelen raak je kwijt, je bent immers geen klant meer van KPN.

Maar misschien heeft de andere provider andere voordelen die jou beter passen dan wat KPN biedt.

 

Reputatie 7
Badge +21

@Remco78 Als je een Simyo Sim Only abonnement? En woon je op een adres met één van de onderstaande Thuis producten van KPN, dan heb je recht op de voordelen van Simyo Compleet. Op de pagina “Simyo Compleet: verdubbel je bundels!” vind je meer informatie hierover. 

Internet en Basis Internet (met alleen internet) Internet en Bellen, Glasvezel InternetPlusBellen en Basis Internet, Internet en Interactieve TV, InternetplusTV, Glasvezel InternetPlusTV, Alles-in-1 en Glasvezel Alles-in-1, Alles-in-1, Glasvezel Alles-in-1 en Glasvezelpakket, Internet en TV Basis, Internet en TV, Internet en TV 4K.

Reputatie 7
Badge +21

@Remco78 Als je een Simyo Sim Only abonnement? En woon je op een adres met één van de onderstaande Thuis producten van KPN, dan heb je recht op de voordelen van Simyo Compleet. Op de pagina “Simyo Compleet: verdubbel je bundels!” vind je meer informatie hierover. 

Internet en Basis Internet (met alleen internet) Internet en Bellen, Glasvezel InternetPlusBellen en Basis Internet, Internet en Interactieve TV, InternetplusTV, Glasvezel InternetPlusTV, Alles-in-1 en Glasvezel Alles-in-1, Alles-in-1, Glasvezel Alles-in-1 en Glasvezelpakket, Internet en TV Basis, Internet en TV, Internet en TV 4K.

@Remco78 Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga ervan uit dat jouw vraag is beantwoord. Als je toch nog vragen hebt, dan hoor ik dat graag van je!