Beantwoord

Slecht bereik zeeuws vlaanderen

Toon eerste bericht

43 reacties

Geachte forum leden

Ik heb mijn telefoon  op 2G gezet dit werkt voor geen meter ik krijg zelf de melding KPL/nl niet beschikbaar Zoek het maar uit wat een grote allende met de KPN Ik ben sterk van plan naar een andere provider uit te zien met behoud  van mijn nummer  Ik geloof nooit dat de KPN dit gaat oplossen

e de waele

Reputatie 7
Badge +3
Beste ericenireen,

Er is alle begrip voor je situatie en alhoewel je dat niet helpt op dit moment kan ik je verzekeren dat Heine zijn uiterste best doet via de Technische Dienst om een antwoord te krijgen betreffende de situatie. Ik zal ervoor zorgen dat wij ook dinsdagmorgen onmiddelijk navraag zullen doen betreffende een update zodat wij je op de hoogte kunnen houden.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Ok bedankt voor uw snelle reactie ik zal afwachten

e de waele

Mijn vrouw staatop dit moment al 5 minuten buiten om een SMS weg te krijgen hopeloos

Waarom  hebben wij een abonnement  schandalig En dan te weten dat er in Koewacht een zendmast staat

waarom word dit niet opgelost waar betalen wij voor en al die andere klanten

Hallo Eric, natuurlijk is het beslist geen charmante oplossing, want het had niet nodig mogen zijn, maar kun je dan ook niet even je telefoon op het Belgische Base zetten als je hem nodig hebt? Op dit moment is de ontvangst van KPN nog steeds knudde, maar ik krijg zeker in 2G  nu het Belgische BASE goed door - 3 streepjes - en blijf zo gelukkig nog bereikbaar. Natuurlijk hoop ik wel dat dit maar tijdelijk  nodig zal zijn, want we wonen uiteindelijk in Nederland en niet in België, maar het is in ieder geval beter dan helemaal niet bereikbaar zijn of kunnen bellen dus. (Eigenlijk zou de KPN de extra kosten moeten betalen voor bellen via het Belgische netwerk :womanwink: )

Weer even wat extra informatie. Vandaag was het een zeer slechte dag voor het bereiken van netwerken. Zal wel door het weer komen, maar zelfs Base ontving vandaag zeer slecht bij ons binnenshuis in de Nieuwe Karnemelkstraat. Nu moest ik in het centrum van het dorp (Koewacht dus) zijn om wat boodschappen te doen ( en om te bellen /%&$ !! ) en ik ontdekte dat ik buiten in het centrum 3 streepjes had maar toen ik de Plusmarkt (buurtsuper)  in ging was mijn KPN netwerk gelijk volledig foetsie. Ik praat nu over het centrum van Koewacht hè? Ik vraag mij dus af waar die zendmast van Koewacht dan staat. In ieder geval hebben mensen in het hart van het dorp zelf dan ook geen bereik binnenshuis ( in ieder geval niet beneden). Ook niet met 2 G  dus waar mijn toestel nog steeds op staat. Ik hoop dat men wat heeft aan deze informatie.

Fauressa

Volgens mij staat deze gemonteerd op de kerktoren en een mast in de polder als je rijd via het zand en dan de mathijstraat  in rijd zie je deze mast  net door de eerste rechterbocht aan de Linker kant staan in de polder

e de waele

Hoi Eric,

Bedankt voor je antwoord. Als er op de kerktoren een mast staat is het des te idioter dat je zelfs in de plus al geen ontvagst meer hebt met 2G. Ik hoop echt dat dit niet al te lang meer gaat duren, want met die GSM als enige telefoon ben ik nu behoorlijk onthand. En ik ga daarvoor echt geen vaste huistelefoon nemen nu hoor, dan nog eerder een andere provider. Laatst las ik al ergens dat Vodafone bij mensen die ook slechte ontvangst hadden binnen iets kon plaatsen wat het signaal zou versterken?  Dat is dus ook iets.

Fauressa

Ja dat zou iets kunnen zijn we gaan het maar even afwachten

ik heb ook al eens gedacht aan een andere aanbieder met behoud van je nummer

e de waele

Reputatie 3
Badge +1
Beste Fauressa, 

Ik heb zojuist weer even navraag gedaan bij de Technische Dienst. De situatie is daar zeker bekend en heeft nog steeds hun aandacht. Ze zijn er nog hard mee bezig met het werken aan een oplossing. 

Ik stuur je ook een privébericht met specifieke informatie. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Update!!  Ik heb vandaag de VOLLE MEP  wat betreft het signaal van KPN Nederland. 4 streepjes, ongehoord. Ik hoop dat dit iets blijvends zal zijn maar hou u op de hoogte hiervan.

Reputatie 3
Badge +1
Beste Fauressa,

Bedankt voor de update! Fijn om te lezen dat het signaal zo enorm verbeterd is. De meest recente veranderingen hebben dus klaarblijkelijk goed geholpen. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Hallo

ik weet niet of het goed is bij mij geeft hij gemiddeld aan 5% dan weet je het wel

Over de gehele dag Ik ben benieuwd of  het bij u geod blijft

eric

Mijn signaal is nog steeds voortreffelijk, oftewel zoals vanouds. Ik heb vier streepjes ontvangst hier in de Nieuwe Karnemelkstraat. Mijn telefoon staat nog steeds in de zogenaamde 2G stand waar ik hem veel eerder in had gezet, maar ik denk dat ik hem nu net zo goed weer in die oorspronkelijke stand terug zou kunnen zetten.

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Fauressa, 

Bedankt voor de update. Fijn om te lezen dat het bereik nog steeds goed is! Ik ben benieuwd wat het resultaat is als je de 2G stand van je toestel uitschakelt. 

Met vriendelijke groet, 

Heine

Hallo Heine, dat heb ik dan ook nu gelijk maar even gedaan. Mijn telefoon staat nu weer in die Quadband instelling die schijnbaar standaard is voor dit telefoontype en die dus 3G zou moeten inhouden. En in deze stand heb ik eveneens vol bereik van 4 streepjes. Zoals het dus tot begin december vorig jaar altijd was geweest. Ik denk dat ik er nu dus vanuit mag gaan dat de TD de problemen met de mast op de juiste wijze heeft weten aan te pakken. Bedankt hiervoor. En jij natuurlijk vooral Heine, omdat je hebt willen bemiddelen.

Hallo Heine

Ook bij mijn vrouw haar telefoon is het beter dus ik denk dat het is opgelost

Heine bedankt voor uw bemiddeling je hebt goed werk geleverd

bedankt daarvoor

e de waele

Reputatie 3
Badge +1
Beste Fauressa en Ericenireen,

Mooi dat de uitgevoerde werkzaamheden aan de zendmast voor jullie beiden tot een aanzienlijke verbetering en een gewenst eindresultaat hebben geleid! Bedankt voor jullie terugkoppeling en jullie complimenten, dat is natuurlijk altijd erg fijn om te lezen! :D

Met vriendelijke groet, 

Heine

Reageer