slecht te verstaan

ik heb sinds kort de iphone 5 maar heb veel problemen met de geluidskwaliteit , dit uit zich in slechte verstaanbaarheid weg vallen blikkerig geluid etc etc etc

ik krijg bij de klanten service te horen dat het toestel maar naar smartcare moet  maar hier lees ik alleen slechte berichten over verder lees ik op internet dat het een bekend probleem is heeft te maken met HD voice schijnt ! zijn er nog meer lezers hier die ook deze geluidskwaliteits problemen hebben ?

oplossing ? ander toestel ? probleem bekend ?

8 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Nu heb ik geen iPhone 5, maar als je LTE uitzet, 4G/3G. 

Werkt het dan wel zonder problemen?

Schijnt inderdaad een bekend probleem te zijn op de apple forums.

https://discussions.apple.com/thread/4348915?start=0&tstart=0

Reputatie 7
Badge +3
Beste Gerd,

Is het probleem inmiddels opgelost?

Ik hoor het graag.

Met groet,

Cornelis

Nee helaas alhoewel ik bij sommigen wel goed verstaanbaar ben , maar is er al wat gedaan of gevonden of is het toch een bekend probleem ?

Reputatie 4
Badge +2
Beste Gerd,

Als ik de post van jeroen3 lees (en op de link klik), kan ik inderdaad niet anders concluderen dan dat het een bekend probleem is.

Wellicht is het doormiddel van een firmware update o.i.d. te verhelpen. Hiervoor zou ik je willen verwijzen naar Apple zelf: www.apple.com/nl/contact/

Met vriendelijke groet,

Jemy

bedankt voor je snelle respons maar het ligt echt niet aan apple verdiep je maar eens in deze link hieronder problemen met de nanosim met netwerk afijn lees het zelf maar eens

http://www.iphoneclub.nl/210448/iphone-5-bezitters-hebben-last-van-slechte-geluidskwaliteit-tijdens-bellen/

Reputatie 4
Badge +1
Als het niet aan de iPhone ligt, waarom zie ik hier dan geen topics over andere merken toestellen?

Hier hetzelfde probleem.

Iphone 5 maand oud vanaf het begin problemen met slecht geluid. Nieuwe sim heeft ook niet geholpen.
Veel ruis en blikkerig. Heb je een dure telefoon met slecht geluid en slechte service van KPN. Je kunt alleen een gerapareerd toestel krijgen. Laatste iphone en laatste abb. Bij kpn
Reputatie 7
Badge +12
Maar het is lang niet iedereen die last heeft van een slechte verbinding. Er zijn enkele gebruikers die hier problemen mee hebben en voor zo ver ik weet zouden de klachten ondertussen wel opgelost moeten zijn.

Als u hier nog steeds problemen mee ondervind en de simkaart werkt naar behoren in een ander toestel is het dus een toestelprobleem. Eventueel een software update uitvoeren, anders een herstel en anders het toestel voor reparatie aanbieden.

Reageer