Beantwoord

Smartwatch niet op voorraad: wanneer kan ik deze verwachten?

• 8 november 2018
  • 3 reacties
  • 2261 keer bekeken

Badge
Goedemiddag,

Ik heb 4 nov een smartwatch bij jullie besteld.
Hij is nog steeds niet op voorraad. wanneer kan ik de horloge verwachten?

Mvg larissa Wagner

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Vikash 8 november 2018, 19:38

Bedankt voor het aanvullen van je gegevens @Laartjee. Ik heb het voor je nagekeken en kan helaas niet vertellen wanneer je deze smartwatch gaat ontvangen. We hebben deze Samsung Galaxy Watch 42mm, Rose Gold op dit moment niet op voorraad. Onze logistieke afdeling zal jou verder op de hoogte houden hiervan. Ik hoop dat je het snel in huis hebt. Onze excuses hiervoor. 😥
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Laartjee. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Welke smartwatch heb je precies besteld. Ik zal voor je uitzoeken of ik kan achterhalen wanneer je deze smartwacht in huis hebt. Heb je zelf al geprobeerd om via deze link de leverdatum te achterhalen? Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld? Ik hoor graag van je!
Badge
Heb alles ingevuld.
Gaat om een Samsung galaxy watch 42mm rose gold
Reputatie 7
Badge +17
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens @Laartjee. Ik heb het voor je nagekeken en kan helaas niet vertellen wanneer je deze smartwatch gaat ontvangen. We hebben deze Samsung Galaxy Watch 42mm, Rose Gold op dit moment niet op voorraad. Onze logistieke afdeling zal jou verder op de hoogte houden hiervan. Ik hoop dat je het snel in huis hebt. Onze excuses hiervoor. 😥

Reageer