Beantwoord

sms wordt wel verzonden maar komt niet aan bij ontvanger en ontvang we

• 29 augustus 2013
  • 5 reacties
  • 23333 keer bekeken

Sinds afgelopen dinsdag komen mijn smsberichten niet meer aan bij één ontvanger.

Als deze ontvanger een sms naar mij zendt dan komt deze wel binnen, als ik dan beantwoord wordt de sms wel verzonden maar komt dus niet bij ontvangen aan. Het bellen met betreffend nummer lukt.

De laatste sms die ontvanger van mij heeft gehad is van maandagmiddag 26-8.

Rara wat is hier gaande? Ik heb al diverse malen telefoon uitgezet en ontvanger ook geheel verwijderd gehad en weer ingevoerd, ook simkaart eruit gehaald en weer erin.

Naar andere ontvangers gaat het smssen nog wel goed.

Wie heeft er een oplossing wat dit kan zijn?

icon

Beste antwoord door Elegant1 31 augustus 2013, 10:04

Super dank voor uw reacties, maar het is gelukkig opgelost. Inderdaad in het toestel van de ontvanger was mijn nummer geblokkeerd, alleen weet hij niet hoe dat heeft kunnen gebeuren, wist niet eens dat het kon.

Maar goed we kunnen weer contacten via SMS.  Nogmaals dank voor ondersteuning.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Nummer van de berichtencentrale controleren in de bericht instellingen. Het is +31653131313 (abonnement) of +31653131314 (prepaid).

Het moet dan ook echt beginnen met +31

het juiste nummer staat in mijn toestel!!!! inderdaad met +31

Reputatie 7
Badge +12
Kan degene naar wie u de sms stuurt wel sms ontvangen van andere mensen dan? Lijkt er namelijk op dat het een probleem is bij de ontvanger aangezien u zegt dat u met andere mensen wel kan sms'en. Het kan ook nog zijn dat deze ontvanger u misschien op een Black List heeft gezet in het toestel.

Super dank voor uw reacties, maar het is gelukkig opgelost. Inderdaad in het toestel van de ontvanger was mijn nummer geblokkeerd, alleen weet hij niet hoe dat heeft kunnen gebeuren, wist niet eens dat het kon.

Maar goed we kunnen weer contacten via SMS.  Nogmaals dank voor ondersteuning.

Reputatie 7
Badge +12
Gelukkig om te horen dat het weer werkt. Fijn weekend! :)

Reageer