Beantwoord

Sony toestel

• 15 maart 2016
  • 1 reactie
  • 278 keer bekeken

Hallo,

Waarom is de Z5 Premium niet via jullie te krijgen maar wel via Phonehouse e.d. met kpn abonnement??

Erg jammer. Mag mijn abonnement verlengen en wil graag dat toestel en uiteraard is nou juist dat toestel niet te krijgen....?

Groetjes

icon

Beste antwoord door Cindy_ 16 maart 2016, 12:05

Welkom op het forum@SamanthaRaaijmakers! Een mooi toestel heb je op het oog. Wij bieden de Z5 aan, maar de Z5 premium niet. Waarom we de premium niet aanbieden, daar heb ik geen antwoord op. Gelukkig kun je wel gewoon klant bij ons blijven en ook de Z5 premium ontvangen! Wanneer je je verlenging doet bij The Phonehouse of bijvoorbeeld CoolBlue, dan kan dat in combinatie met een KPN abonnement 🙂. Heb je zo voldoende informatie van me? 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum@SamanthaRaaijmakers! Een mooi toestel heb je op het oog. Wij bieden de Z5 aan, maar de Z5 premium niet. Waarom we de premium niet aanbieden, daar heb ik geen antwoord op. Gelukkig kun je wel gewoon klant bij ons blijven en ook de Z5 premium ontvangen! Wanneer je je verlenging doet bij The Phonehouse of bijvoorbeeld CoolBlue, dan kan dat in combinatie met een KPN abonnement 🙂. Heb je zo voldoende informatie van me? 

Reageer