Beantwoord

Sony Xperia z3 issue

• 14 december 2015
  • 1 reactie
  • 333 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Beste KPN,

Ik ben sinds een klein jaar in het bezit van een Sony Xperia Z3, dit toestel bevalt me enorm.

Echter valt me sinds een aantal weken op dat er aan de linker kan van het scherm een gele vlek begint te vormen, deze wordt langzaam steeds groter.

Is dit een bekend probleem? En wat zijn hier de juiste vervolgstappen?
Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,

Ike

icon

Beste antwoord door Cindy_ 17 december 2015, 10:05

Hoi Ike, 

Welkom op het forum van KPN! Wat rot dat je een barst hebt in je scherm! Dit is iets wat een bekend probleem is helaas. Je kunt direct contact opnemen met Sony hierover via telefoonnummer 0900 - 899318 of je kunt met je toestel en je garantiebewijs naar een KPN winkel toe. Hier wordt je toestel dan opgestuurd ter reparatie. Is het zo duidelijk welke wegen je kunt bewandelen? Ik hoop dat je je toestel snel weer gerepareerd terug hebt! 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Ike, 

Welkom op het forum van KPN! Wat rot dat je een barst hebt in je scherm! Dit is iets wat een bekend probleem is helaas. Je kunt direct contact opnemen met Sony hierover via telefoonnummer 0900 - 899318 of je kunt met je toestel en je garantiebewijs naar een KPN winkel toe. Hier wordt je toestel dan opgestuurd ter reparatie. Is het zo duidelijk welke wegen je kunt bewandelen? Ik hoop dat je je toestel snel weer gerepareerd terug hebt! 

Reageer