Beantwoord

SP Code of Simlock Code aanvragen

  • 14 January 2020
  • 3 reacties
  • 427 keer bekeken

Hallo leden van het Forum,

Ik probeer een Telfort toestelletje uit de bronstijd te unlocken. De prepaid was vervallen en heb ik voor KPN gekozen, maar deze simkaart pakt hij niet :(

Ik heb het hele forum doorzocht en zag een aantal links voorbij komen, die stuk voor stuk niet meer werken.

Dus ik vroeg me af, heeft iemand hier nog een link die wel werkt om deze code aan te vragen?

Groetjes en Betoetjes,

Gerlinde

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 16 January 2020, 13:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @GertjePetertje, welkom hier. 

De simlock is er ooit opgezet door de provider die het toestel verkocht heeft. Als dat bij ons geweest is dan zouden wij dat kunnen. Echter sinds 1 januari doen wij dat niet meer. Uit mijn hoofd is het 10 jaar geleden dat we toestellen hebben uitgeleverd met een simlock. Dat is een aardige tijd terug, bijna de bronstijd. ;) Volgens mij kunnen de meeste lokale telefoonreparatiewinkels het, ik zou het daar even proberen. 

Dankjewel voor je reactie! 

Dan is het duidelijk waarom de links niet werken 😁 Ik zal het eens proberen bij zo'n reparatie atelier, bedankt voor de tip!

 

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, dan zien we je graag weer op het Forum verschijnen.