Beantwoord

spotify op de mobiel

• 16 november 2014
  • 3 reacties
  • 422 keer bekeken

Hoe kun je spotify op je mobiel zetten als je het ook op de pc hebt ? Welke wachtwoord of code heb je nodig en komt dezelfde muziek van spotify die op de pc zit dan ook gelijk op de mobiel ?

icon

Beste antwoord door Shugosha 16 november 2014, 15:37

Je kan hetzelfde account gebruiken, maar hou er wel rekening mee dat 1 van de apparaten tegelijkertijd online kan zijn met spotify.

Via de website van spotify of anders via de store op je telefoon kun je de app van Spotify installeren. In de app zal dan ook de optie zijn om in te loggen op uw account. Verder kun je playlists aanmaken die je op beide apparaten kan gebruiken.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Patrick,

Als je Spotify op je telefoon hebt staan kun je bij het starten kiezen voor inloggen of een nieuw account aanmaken. Zorg ervoor dat je echt kiest voor inloggen, en daar dan precies dezelfde gegevens gebruikt als op de computer. Dan moet het lukken en krijg je ook op de telefoon je playlists te zien.

Met vriendelijke groet,

Erik
Heb spotify nu op mijn mobiel , alleen heb met het invullen van de gebruikersnaam de puntjes vergeten. Nu kan ik mijn afspeellijsten van de computer niet op de mobiel krijgen. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw geinstalleerd , maar kreeg de melding dat de@mail al bestaat. Wat kan ik doen om dit goed te krijgen ? 

Reputatie 7
Badge +12
Je kan hetzelfde account gebruiken, maar hou er wel rekening mee dat 1 van de apparaten tegelijkertijd online kan zijn met spotify.

Via de website van spotify of anders via de store op je telefoon kun je de app van Spotify installeren. In de app zal dan ook de optie zijn om in te loggen op uw account. Verder kun je playlists aanmaken die je op beide apparaten kan gebruiken.

Reageer