Beantwoord

Spotify stopt er telkens mee na 10 seconde

  • 12 januari 2021
  • 1 reactie
  • 773 keer bekeken

Ben nu een aantal jaren klant bij kpn mobiel. 

Sinds een jaar mijn abonnement uitgebreid met Spotify. Nooit geen problemen mee gehad, tot een aantal weken geleden.

Als hij een nummer al af wil spelen stopt hij er vanzelf mee na 10 sec. Contact met Spotify lijkt wel onmogelijk, maar betaal voor deze dienst aan kpn en wil graag dat hij werkt. 

Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.

Thnkss

icon

Beste antwoord door Thomas 19 januari 2021, 12:57

Hoi @Problemen met Spotify via kpn, welkom op het forum!
Ik wil je niet van het kastje naar de muur sturen maar wij gaan echt alleen over het abonnementsgedeelte van spotify. 

Bij inhoudelijke problemen over functies van Spotify kun je hierover het beste terecht op het spotify forum. Ik heb het even voor je gegoogled en hier op het samsung forum vind ik ook een topic met vergelijkbare issues. Het lijkt veel verschillende mogelijke oorzaken te hebben. Van een slechte wifiverbinding tot een andere app die je muziek pauzeert of meldingen van je toestel. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Problemen met Spotify via kpn, welkom op het forum!
Ik wil je niet van het kastje naar de muur sturen maar wij gaan echt alleen over het abonnementsgedeelte van spotify. 

Bij inhoudelijke problemen over functies van Spotify kun je hierover het beste terecht op het spotify forum. Ik heb het even voor je gegoogled en hier op het samsung forum vind ik ook een topic met vergelijkbare issues. Het lijkt veel verschillende mogelijke oorzaken te hebben. Van een slechte wifiverbinding tot een andere app die je muziek pauzeert of meldingen van je toestel. 

Reageer