Storing bij KPN Mobiel

• 6 oktober 2012
  • 6 reacties
  • 9467 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Afgelopen zaterdag met veel plezier een iPhone5 ontvangen.

Maar .. ontvangst 3g slecht of niet .. uiteindelijk blijkt afgelopen woensdag dat het toestel stuk is. Het moet vervangen worden. Een tweede maar het systeem werkt niet er kan geen nw tst geleverd worden. Morgen bellen.

Donderdag idem

Vrijdag idem

Zaterdag idem

Er kan niets gedaan worden tot het weer werkt. Of ik weer wil bellen als het weer werkt. Wanneer? Onbekend. Blijf proberen.

Volgens de laatste mdw 0800-0105 hebben honderden  klanten hier last van en ze hebben geen tijd om iedereen te bellen als het weer werkt. Dat ik nu al een week een defect toestel in huis heb is vervelend maar niks aan te doen. Dat dit niet erg klantvriendelijk is om steeds maar te bellen wat mijn visie op het geheel. Niks aan te doen. Tot ziens prettige dag.

Het stoort mij dat deze meneer totaal zonder interesse en gevoel aan de telefoon zit. Ik vindt het vervelend dat de iPhone5 nieuw gekocht gelijk defect is. Ik vindt het slordig dat KPN niets onderneemt in de richting van zijn klanten.  Doe iets... dit duurt te lang.

GJ

6 reacties

Het is nu 9 October. 10 dagen nadat mijn defecte iPhone heb mogen ontvangen.

Na vijf keer gebeld te hebben .... heeft KPN Mobiel heeft nog steeds een storing (!) in hun systemen waardoor ik niet een nieuwe telefoon kan ontvangen.

Ik wordt nu gevraagd om mijn contract te ontbinden. Twee weken te wachten en daarna weer opnieuw aan te vragen. (door een overigens zeer correcte mdw!).

Eens kijken... annuleren dat zie ik inmiddels wel zitten. Weer aanvragen na twee weken .....   even denken....

Wat zou jij doen ...

Reputatie 4
Badge +2
Beste GJF,

Het klopt inderdaad dat ons ordersysteem momenteel niet (goed) werkt. Ben je met het defecte toestel al bij een van onze winkels langs geweest?

Met vriendelijke groet,

Jemy

Kunnen ze daar mij dan een nieuwe geven? via 0105 krijg ik te horen dat dit niet kan.

Ik vind het niet erg dat jullie systeem al 9! dagen defect is. Maar dat er niets gedaan kan worden klopt niet echt ... toch?

gr GJ

Reputatie 4
Badge +2
Daar zal ik even over moeten informeren bij het desbetreffende filiaal, in welke plaats woon je?

Ik ben het met je eens dat we klanten met een defect toestel niet aan hun lot moeten overlaten.

Maarsen. Utrecht is dichtbij .. Hoofddorp werk ik dus dat kan ook.

Dank voor je inzet.

Reputatie 4
Badge +2
Zou je me in een privébericht nog even je 06-nummer willen sturen?

Reageer