storing mobiele lijn

Ik krijg steeds de klacht dat het klinkt alsof ik in een vissekom zit.Ik ben daardoor slecht verstaanbaar. Ik heb inmiddels een nieuwe mobiel, maar het blijft hetzelfde..Óok maakt het niet uit waar ik ben... Wat is er mis??

6 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste Ingre,

Welkom op het forum. Begrijp ik goed dat je met je oude en je huidige telefoon overal waar je ook bent slecht te verstaan bent? Dat lijkt me ontzettend onhandig!

Ik wil voorstellen dat je ook nog een nieuwe simkaart probeert. Ik kan deze voor je bestellen (dan ontvang ik graag je 06-nummer, huidige simkaartnummer, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer ter verificatie in een privébericht), je kunt het via mijnKPN bestellen of met een geldig legitimatiebewijs naar de KPN winkel gaan. 

Wil je me laten weten of het probleem hiermee is opgelost?

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Ingre,

Ben je al uit de vissenkom? Ik heb nog geen bericht van je ontvangen, maar als ik nog iets voor je kan betekenen, ben je van harte welkom dit op het forum kenbaar te maken. 

Beste @Marcia_,
Ik heb exact hetzelfde probleem als Ingre.

Sinds juli heb ik een OnePlus 3T telefoon. Onder andere omdat ik op mijn vorige telefoon (Samsung, model weet ik zo niet) altijd na een tijdje bellen (ca. 1 minuut) slecht te verstaan was. Nu hoopte ik dat het met een nieuwe telefoon zou veranderen, maar helaas. Exact hetzelfde is nu aan de hand.

Ook al zit ik op dezelfde plek, of ik nu oortjes in doe, of via luidspreker.. Na 1 minuut krijg ik altijd te horen dat het klinkt alsof ik mijn telefoon in mijn broekzak heb zitten en men mij niet meer goed hoort. Erg vervelend.
Als een nieuwe simkaart de oplossing kan zijn, zou dat top zijn.
Deze heb ik nu een jaar of 3 denk ik, of wellicht al langer..

Groet, Rianne
Reputatie 7
Een nieuwe SIM-kaart kun je ook aanvragen via de KS (0800 - 0402, 24*7 gratis) of MijnKPN.
Dank je @Henk2304!
Via de klantenservice besteld. Hopelijk daarmee opgelost, bedankt.

Reageer