Op Wielseweg * Zeewolde is sinds gisteren donderdag 16 oktober 2014
geen mobiel telefoonverkeer mogelijk. Een storing die ik nergens gemeld zie en waarvan ik niet ben ingelicht wanneer die is opgelost.
Ook vandaag 17 oktober 15.30 uur kan er nog steeds niet gebeld worden.
Ook 112 is niet bereikbaar. Dit duurt veel te lang.
Graag nadere informatie.
Met vr gr,
NJA Kalberg
06********
Note: Bericht bewerkt door Admin.
Bewerkte gegevens opgeslagen ter verwerking door KPN Webcare
Er is op dit moment inderdaad storing aan de mast, waardoor deze op dit moment niet optimaal werkt. Overigens hebben de andere 2 grote providers in Zeewolde ook gewoon dekking, dus je moet wel gewoon 112 kunnen bellen. Ik adviseer je overigens om dit niet te testen. We werken er hard aan om het z.s.m. opgelost te krijgen!
KPN reageert slechts met 1 bercht op dit forum. Na de laatste meldingen helemaal niet meer.
Eigenlijk is dit natuurlijk niet acceptabel. Een recreatiepark waar nu met de herfstvakantie veel mensen verblijven.
Vanochtend met de "storingsdienst Mobiel" gebeld en nogmaals de problemen uitgelegd. Na overleg met de technische dienst kreeg ik als antwoord dat er problemen waren met de toegang tot de mast, maar dat ze morgen zouden gaan werken een een oplossing.
Ik ben zeer benieuwd. Nu maar hopen dat er zich geen calamiteit voordoet.
Er klopt werkelijk niets van de communicatie bij KPN. Vandaag al 6 dagen zonder verbinding, geen duidelijkheid over oorzaak of oplossing.
Geen update over de stand van zaken. KPN laat de klant totaal in het ongewisse. De indruk wordt gewekt dat het 'buitengebied' voor KPN minder interessant is.
Niet voor het innen van de abonnementsgelden maar wel voor het verlenen van service.
En tot slot wat is de functie van dit forum, als de initiator KPN zo bedenkelijk stil blijft.
Nu zijn er al 2 gelukkige mensen met een badge. Heb er nu ook 1 verdiend. En dat allemaal door een on-acceptabele storing van het mobiele netwerk die nu al 6 dagen duurt. Wanneer dit in de randstad zou gebeuren zou de wereld te klein zijn. Maar ja de buitengebiede zijn niet interessant.
Wat is de zin van dit forum? Dat mensen hun hart kunnen luchten? In plaats van een fatsoenlijk antwoord of informatie door KPN worden er badges uitgedeeld. Volslagen belachelijk.
Veel mensen hebben nu de storing gemeld. KPN heb het fatsoen om die mensen gewoon te informeren!
Ik wil geen badges! Ik wil gewoon met mijn mobiel (abonnement via KPN) telefoneren met mijn familie!
Uiteraard vervelend dat het mobiele netwerk niet werkt in de omgeving en dat het al zo lang duurt. Afra heeft echter wel een antwoord gegeven dat er een storing gaande is en ik denk dat je verder weinig kan eisen. Elke storing die er is heeft een hoge prioriteit en het repareren van een mast kan soms enige tijd duren, hoe vervelend het ook is.
Verder heeft het forum de functie van een extra communicatiekanaal tussen KPN en de gebruikers, er is veel informatie in te vinden die al vele mensen een antwoord heeft gegevens op vele verschillende vragen.
Hopelijk dat de storing snel is verholpen en het zou wel geholpen hebben als deze storing vermeld wordt op de storingspagina van KPN.
Afra heeft op 17 oktober een reactie gegeven n.a.v. de meldingen over deze storing.
Dat is ruim 4 dagen geleden. In de tussentijd is er niets gebeurd en is er ook geen nadere informatie verstrekt door KPN.
U noemt het "vervelend" dat geen gebruik gemaakt kan worden van mobiele telefonie. Dat is een understatement. Veel mensen zijn op die locatie afhankelijk van mobiele telefonie. Wanneer zich een calamiteit voordoet zijn er grote problemen dankzij deze storing.
En behalve een antwoord van Afra kunnen en mogen wij natuurlijk verwachten dat er z.s.m actie wordt ondernomen om dit probleem te verhelpen.
Op tijd aan mensen uitleggen wat er aan de hand is en wat er aan gedaan gaat worden, voorkomt een hoop onrust en ongenoegen.
Dat laatste krijgt u nu op dit forum gepresenteerd.
Het lijkt me heel erg lastig dat jullie er zo lang hinder van ondervinden. Ervaren jullie dit probleem nog steeds? Zo ja, zouden jullie mij in een privé bericht willen voorzien van het 06-nummer, postcode en huisnummer? Dan zal ik er nogmaals achteraan gaan. Excuses voor het ongemak!
Ook ik zal nog maar eens reageren. Heb inmiddels een aantal bercihten hier achtergelaten m.b.t. deze storing.
Misschien ook mijn berichten maar eens serieus nemen?
Het postcodegebied waar het om gaat is bekend omdat dat in een aantal eerdere berichten is vermeld.
Ook is mij telefonisch door iemand van de ""storingsmelding mobiel" verzekerd dat afgelopen woensdag 22 oktober (=gisteren) werkzaamheden zouden worden uitgevoerd.
Ook is in een bericht van KPN meegedeeld dat het misschien zou helpen wanneer de storing aan de mast vermeld zou worden in het lijstje actuele storingen. Daar staat de storing nog steeds niet bij. Wel inmiddels een hele lijst van storingen in andere gebiedenk, met een uitgebreide toelichting waarom die storing er is.
Beste KPN willen jullie de storing in Zeewolde nu serieus nemen en oplossen? En in ieder geval informatie plaatsen in de lijst storingen.
In dat deel van Zeewolde is geen andere provider beschikbaar. En voor zover mijn kennis strekt is dan ook 112 niet bereikbaar!
Ja sorry, maar ik houd even op met priveberichten en nogmaals alle gegevens,. Het moet nu zo langamerhand zelfs bij KPN zijn doorgedrongen dat er op Wielseweg 3 een langdurig probleem met de verbinding is.
Dus geen gedoe meer over en weer en 'wat vervelend voor u'.
Gewoon oplossen nu!
Ik heb zojuist met onze technische dienst gebeld, n.a.v. een privé bericht van Jorica en zij wisten mij te vertellen dat er gisteren weer nog meer actie is ondernomen. Op dit moment is echter helaas nog steeds niet bekend wat de verwachte eindtijd zal zijn en moeten we dit nog steeds afwachten.
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.