storing mobiele telefoon

Sinds gisterochtend 16 oktober geen telefoonverkeer mogelijk. Kan niet bellen of gebeld worden.
Wielseweg zeewolde

20 reacties

Zojuist gelukkig weer bereik!!!

Helemaal blij....

Reputatie 7
Badge +27
Beste Trawant,

Ik heb zojuist met onze technische dienst gebeld, n.a.v. een privé bericht van Jorica en zij wisten mij te vertellen dat er gisteren weer nog meer actie is ondernomen. Op dit moment is echter helaas nog steeds niet bekend wat de verwachte eindtijd zal zijn en moeten we dit nog steeds afwachten. 

Ja sorry, maar ik houd even op met priveberichten en nogmaals alle gegevens,. Het moet nu zo langamerhand zelfs bij KPN zijn doorgedrongen dat er op Wielseweg 3 een langdurig probleem met de verbinding is.
Dus geen gedoe meer over en weer en 'wat vervelend voor u'.
Gewoon oplossen nu!
Op verzoek een prive bericht verzonden naar Marcia...

nu maar hopen dat het effect heeft. Nog steeds geen bereik... vandaag 8 dagen!!!!!

Er gaan stemmen op dat het wel tot december kan duren, maar vooralsnog schaar ik dat onder "prietpraat"

Ook ik zal nog maar eens reageren. Heb inmiddels een aantal bercihten hier achtergelaten m.b.t. deze storing.

Misschien ook mijn berichten maar eens serieus nemen?

Het postcodegebied waar het om gaat is bekend omdat dat in een aantal eerdere berichten is vermeld.

Ook is mij telefonisch door iemand van de ""storingsmelding mobiel" verzekerd dat afgelopen woensdag 22 oktober (=gisteren) werkzaamheden zouden worden uitgevoerd.

Ook is in een bericht van KPN meegedeeld dat het misschien zou helpen wanneer de storing aan de mast vermeld zou worden in het lijstje actuele storingen. Daar staat de storing nog steeds niet bij. Wel inmiddels een hele lijst van storingen in andere gebiedenk, met een uitgebreide toelichting waarom die storing er is.

Beste KPN willen jullie de storing in Zeewolde nu serieus nemen en oplossen? En in ieder geval informatie plaatsen in de lijst storingen.

In dat deel van Zeewolde is geen andere provider beschikbaar. En voor zover mijn kennis strekt is dan ook 112 niet bereikbaar!

Reputatie 7
Badge +27
Beste Trawant en Jorica,

Het lijkt me heel erg lastig dat jullie er zo lang hinder van ondervinden. Ervaren jullie dit probleem nog steeds? Zo ja, zouden jullie mij in een privé bericht willen voorzien van het 06-nummer, postcode en huisnummer? Dan zal ik er nogmaals achteraan gaan. Excuses voor het ongemak!

Hoera... ben nu "ervaren forum lid" en dat al door alleen berichten naar jezelf te sturen...

antwoord nog niet gekregen...

probeer nu te gaan voor een "Podiumplaats" 

Een bosje bloemen voor de monteur die de storing oplost en een hogere plaats naast mij op het Podium

Ik weet niet wat Shugosha bedoelt met "even" maar morgen wordt het acht!! dagen zonder mobiele telefoon.

Je kan dan toch niet meer van "even"spreken....

De oorzaak van de storing is te vinden bij de mast op de Wielseweg 3 te Zeewolde.

Nog niemand gezien om de storing te verhelpen.

Onbereikbaar voor familie, niet kunnen bankieren, geen zakelijke telefoontjes aan kunnen nemen enz.

Hoe zit het eigenlijk met restitutie op je abonnement??

Afra heeft op 17 oktober een reactie gegeven n.a.v. de meldingen over deze storing.

Dat is ruim 4 dagen geleden. In de tussentijd is er niets gebeurd en is er ook geen nadere informatie verstrekt door KPN.

U noemt het "vervelend" dat geen gebruik gemaakt kan worden van mobiele telefonie. Dat is een understatement. Veel mensen zijn op die locatie afhankelijk van mobiele telefonie. Wanneer zich een calamiteit voordoet zijn er grote problemen dankzij deze storing.

En behalve een antwoord van Afra kunnen en mogen wij natuurlijk verwachten dat er z.s.m actie wordt ondernomen om dit probleem te verhelpen. 

Op tijd aan mensen uitleggen wat er aan de hand is en wat er aan gedaan gaat worden, voorkomt een hoop onrust en ongenoegen.

Dat laatste krijgt u nu op dit forum gepresenteerd.

Reputatie 7
Badge +12
Uiteraard vervelend dat het mobiele netwerk niet werkt in de omgeving en dat het al zo lang duurt. Afra heeft echter wel een antwoord gegeven dat er een storing gaande is en ik denk dat je verder weinig kan eisen. Elke storing die er is heeft een hoge prioriteit en het repareren van een mast kan soms enige tijd duren, hoe vervelend het ook is.

Verder heeft het forum de functie van een extra communicatiekanaal tussen KPN en de gebruikers, er is veel informatie in te vinden die al vele mensen een antwoord heeft gegevens op vele verschillende vragen.

Hopelijk dat de storing snel is verholpen en het zou wel geholpen hebben als deze storing vermeld wordt op de storingspagina van KPN.

Nu zijn er al 2 gelukkige mensen met een badge. Heb er nu ook 1 verdiend. En dat allemaal door een on-acceptabele storing van het mobiele netwerk die nu al 6 dagen duurt. Wanneer dit in de randstad zou gebeuren zou de wereld te klein zijn. Maar ja de buitengebiede zijn niet interessant.

Wat is de zin van dit forum? Dat mensen hun hart kunnen luchten? In plaats van een fatsoenlijk antwoord of informatie door KPN worden er badges uitgedeeld. Volslagen belachelijk.

Veel mensen hebben nu de storing gemeld. KPN heb het fatsoen om die mensen gewoon te informeren!

Ik wil geen badges! Ik wil gewoon met mijn mobiel (abonnement via KPN) telefoneren met mijn familie!

Geweldig... ik ontvang een e-mail bericht dat ik een nieuwe "badge" verdiend heb???

Als klant wellicht een idee om te KPN te "belonen" met een "ster" = * winstwaarschuwing en dan bijv. 1 tot 5 sterren mogelijkheid.

Volslagen belachelijk dat KPN zich in stilzwijgen hult. Echt een mooi voorval om de KPN weer eens stevig in de media te brengen!!

Hoe klant-onvriendelijk kan een bedrijf zich profileren. Hoe zit het met restitutie van abonnementsgelden??

Morgen naar een teleshop en daar een andere simkaart aanschaffen!

KPN laat wat van je horen. Er zijn hier (3896 LA) momenteel enkele honderden mensen die afhankelijk zijn van een normale telefoon verbinding.

Er klopt werkelijk niets van de communicatie bij KPN. Vandaag al 6 dagen zonder verbinding, geen duidelijkheid over oorzaak of oplossing.
Geen update over de stand van zaken. KPN laat de klant totaal in het ongewisse. De indruk wordt gewekt dat het 'buitengebied' voor KPN minder interessant is.
Niet voor het innen van de abonnementsgelden maar wel voor het verlenen van service.
En tot slot wat is de functie van dit forum, als de initiator KPN zo bedenkelijk stil blijft.
KPN reageert slechts met 1 bercht op dit forum. Na de laatste meldingen helemaal niet meer.

Eigenlijk is dit natuurlijk niet acceptabel. Een recreatiepark waar nu met de herfstvakantie veel mensen verblijven.

Vanochtend met de "storingsdienst Mobiel" gebeld en nogmaals de problemen uitgelegd. Na overleg met de technische dienst kreeg ik als antwoord dat er problemen waren met de toegang tot de mast, maar dat ze morgen zouden gaan werken een een oplossing.

Ik ben zeer benieuwd. Nu maar hopen dat er zich geen calamiteit voordoet.

Stellen dat de GSM mast in gebied 3896 LA niet "optimaal" werkt is niet correct.

Er is helemaal geen mobiele telefonie mogelijk en dat dus al vanaf afgelopen donderdagmiddag

Graag respons hoe lang dit nog gaat duren

Vanaf donderdagmiddag 16 oktober 2014 geen mobiele KPN telefoonverbinding op vakantiepark in Zeewolde (3896 LA)

Bankzaken stagneren, afspraken stagneren enz. enz.

Waarom duurt de storing zo ontzettend lang????

Vanaf 16-10 geen mobile telefonie mogelijk in postcodegebied 3896 LA.

Deze storing staat niet vermeld bij de lijst storingen. Merkwaardig.

Andere providers zijn in dit postcodegebied niet beschikbaar.

Dit is de reden dat ik mobiele telefonie van KPN heb genomen.

Gaarne spoedig actie!!!!

Reputatie 7
Badge +27
Er is op dit moment inderdaad storing aan de mast, waardoor deze op dit moment niet optimaal werkt. Overigens hebben de andere 2 grote providers in Zeewolde ook gewoon dekking, dus je moet wel gewoon 112 kunnen bellen. Ik adviseer je overigens om dit niet te testen. We werken er hard aan om het z.s.m. opgelost te krijgen! 

Beste Afra,

Op Wielseweg * Zeewolde is sinds gisteren donderdag 16 oktober 2014
geen mobiel telefoonverkeer mogelijk. Een storing die ik nergens gemeld zie en waarvan ik niet ben ingelicht wanneer die is opgelost.
Ook vandaag 17 oktober 15.30 uur kan er nog steeds niet gebeld worden.
Ook 112 is niet bereikbaar. Dit duurt veel te lang.
Graag nadere informatie.

Met vr gr,

NJA Kalberg
06********

Note:
Bericht bewerkt door Admin.

Bewerkte gegevens opgeslagen ter verwerking door KPN Webcare

Reageer