STORING ZEEWOLDE

• 21 oktober 2014
  • 2 reacties
  • 684 keer bekeken

Sinds vorige week donderdag kan ik niet bellen of gebeld worden met mijn mobiele telefoon. Vrijdag en gisteren via live chat "gesproken"met medewerker. Er schijnt een complexe storing te zijn in de gemeente Zeewolde. Het vreemde vind ik dat deze storing niet bij de actuele storingen staat.... Het storingsnummer kon ik met skype niet bellen!!!

Momenteel verblijf ik op het NNT recreatiepark FlevoNatuur, waar er bij de receptie gebrekkig contact is en dan is vlakbij ons chalet het contact weer weg. Begin van de Wielseweg is er nog contact maar valt snel weg. Nu hebben ze hier op het terrein een KPNmast staan, is dit soms de veroorzaker? Wil z.s.m. antwoord en oplossing van het probleem....

2 reacties

Zie andere item "Storing mobiele telefoon". Veel berichten van mensen die op die locatie geen mobiele telefoon hebben.

KPN reageert slechts met 1 bercht op dit forum. Na de laatste meldingen helemaal niet meer.

Eigenlijk is dit natuurlijk niet acceptabel. Een revreatiepark waar nu met de herfstvakantie veel mensen verblijven.

Vonochtend met de "storingsdienst Mobiel" gebeld en nogmaals de problemen uitgelegd. Na overleg met de technische dienst kreeg ik als antwoord dat er problemen waren met de toegang tot de mast, maar dat ze morgen zouden gaan werken een een oplossing.

Ik ben zeer benieuwd. Nu maar hopen dat er zich geen calamiteit voordoet.

Reputatie 7
Badge +24
Beste Toinevl, 

De storing is bekend en ik begrijp dat dit tijdens de herfstvakantie extra vervelend is op een vakantiepark. Er wordt inderdaad gewerkt aan een oplossing hiervoor, zodat iedereen weer goed bereikbaar is. 

Wanneer KPN geen bereik kan bieden voor het alarmnummer 112, neemt een netwerk van een andere provider, welke bereik kan bieden, dit over. Dit zodat in geval van calamiteiten de hulpdiensten bereikt kunnen worden. 

Ik hoop hiermee je bezorgdheid omtrent het alarmnummer weg te hebben genomen en hoop dat je zo snel mogelijk weer volop gebruik kunt maken van onze diensten. 

Met hartelijke groet, 

Cindy 

Reageer