Beantwoord

Synchronisatieprobleem Blackberry Curve 8310

  • 6 april 2012
  • 6 reacties
  • 9839 keer bekeken

Ik heb een  Blackberry Curve 8310.

Onlangs heb ik de programma's geupdated.

Toen ik zojuist wilde synchroniseren lukte dat niet.

Hij bleef hangen op "Synchronisatievoorbeeld voorbereiden".

Maar er komt geen eind aan.

Annuleren lukte ook niet, dat bleef ook hangen.

Ondanks dat het werd afgeraden heb ik de verbinding maar verbroken.

Opnieuw verbonden voor nieuwe poging, zelfde probleem.

Wie kent het probleem en oplossing?

icon

Beste antwoord door Theo 24 april 2012, 13:51

De harde reset heb ik uitgevoerd, maar dat loste het probleem niet op.

Ik heb toen de Destop software verwijderd en opnieuw geinstaleerd.

Dat loste ht probleem op, al moest ik toen wel weer alles opnieuw configiureren en mijn toestel als "nieuw toestel" installeren.

Theo

Bekijk origineel

6 reacties

Badge
Beste Theo,

Vervelend om te horen dat het niet gelukt is om de programma's te updaten.

Ik adviseer u om het toestel aan te sluiten op een computer en met behulp van BlackBerry software het nogmaals te proberen.

Met vriendelijke groet,

Eduard

Dank je wel voor je reactie, maar he euvel bestaat nog steeds, ook na een nieuwe poging.

Eduard schreef:
Beste Theo,

Vervelend om te horen dat het niet gelukt is om de programma's te updaten.

Ik adviseer u om het toestel aan te sluiten op een computer en met behulp van BlackBerry software het nogmaals te proberen.

Met vriendelijke groet,

Eduard

Eduard schreef:
Beste Theo,

Vervelend om te horen dat het niet gelukt is om de programma's te updaten.

Ik adviseer u om het toestel aan te sluiten op een computer en met behulp van BlackBerry software het nogmaals te proberen.

Met vriendelijke groet,

Eduard



Badge
Beste Theo,

Wellicht kan de http://www.gebruikershandleiding.com/Black-Berry-8310/handleiding-5-53427.html  u verder helpen.

Met vriendelijke groet,

Eduard

Dag Eduard,

ik heb de handleiding doogepluisd, maar het biedt geen oplossing voor mijn probleem.

Dat verbaasd mij ook niet: ik had nooit problemen en synchroniseer op dezelfde wijze als voorheen.

Erg vervelend want wat heb je aan 2 agenda die je handmatig moet synchroniseren met alle kans op fouten, los van het werk dat het met zich meebrengt.

vrgr,

Theo

Badge
Beste Theo,

Een hard reset zou dan de oplossing moeten zijn. 

Hierbij treft u een link aan om de reset uit te voeren. 

Met vriendelijke groet,

Eduard 

De harde reset heb ik uitgevoerd, maar dat loste het probleem niet op.

Ik heb toen de Destop software verwijderd en opnieuw geinstaleerd.

Dat loste ht probleem op, al moest ik toen wel weer alles opnieuw configiureren en mijn toestel als "nieuw toestel" installeren.

Theo

Reageer