Beantwoord

toestel bevalt niet

• 10 april 2014
  • 5 reacties
  • 2435 keer bekeken

Hallo.

Ik heb een abonnement met toestel, maar dit toestel bevalt niet. Ik ben ook niet goed ingelicht over het toestel.  Nu las ik op het forum dat het niet mogelijk is een ander toestel uit te zoeken tijdens de abonnementsperiode.

Dit zou wel erg klant onvriendelijk zijn als het klopt.  

Dus dat betekent een ontevreden klant die een toestel moet gebruiken dat niet bevalt.

Wat is er mis aan retourneren van het oude toestel tegen een ander toestel en aanpassing van het abonnement?

M.V.G

M. van den Bergh

icon

Beste antwoord door Shugosha 10 april 2014, 17:17

Nee, met de nieuwe abonnements die er zijn sinds 01-07-2013 is er geen sprake meer van toestellease. Bij deze nieuwe abonnementen is het toestel meteen weer uw eigen bezit.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Nee, met de nieuwe abonnements die er zijn sinds 01-07-2013 is er geen sprake meer van toestellease. Bij deze nieuwe abonnementen is het toestel meteen weer uw eigen bezit.

Is het bij KPN niet altijd lease???

Reputatie 7
Badge +12
Dat klopt inderdaad dat er sprake is van service. Als er technische klachten zijn met het toestel is daarvoor een garantie, als het probleem echter alles is dat het toestel niet bevalt dan had daarvoor toch wel eerder een reactie moeten zijn gekomen. Hiervoor is nu eenmaal het zichttermijn.

Enige optie zou anders zijn het toestel te verkopen om op die wijze aan een ander toestel te komen als het nu moet gebeuren. Hierbij er dus van uitgaande dat het geen lease is ;)

Ik had een toestel dat nog goed werkte en goed beviel. Deze nieuwe had ik alvast op voorraad. Nu mijn oude niet meer werkt is de nieuwe in gebruik.

Dus mijn zichttermijn is over.

Ik kan toch bijbetalen?

Als wij samen iets overeenkomen moet het toch niet zo moeilijk zijn. Dit heet toch nog altijd

SERVICE!

Reputatie 7
Badge +12
Er is sprake van een zichttermijn van 7 werkdagen binnen welke het toestel nog omgeruild kan worden voor een ander. Daarna is het alleen nog mogelijk om dit via een verlenging van het abonnement te doen.

De reden dat het niet kan is omdat het simpelweg een gebruikt toestel en deze daalt in waarde na gebruik.

Als het toestel niet bevalt dan is daar juist het zichttermijn voor.

Reageer