toestel lease

• 18 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 731 keer bekeken

Het valt me op dat ik geen tevreden leaseklanten kan vinden als het gaat om overname, maar wel heel veel ontevreden klanten. Ik heb straks een tussenmoment en denk erover om de hele zaak maar op te zeggen. Mijn ervaring is wel dat als ik erover klaag er weer gekeken wordt naar een oplossing, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn. Zijn er klanten die me advies kunnen geven hoe je na een jaar lease en de mogelijkheid hebt om je toestel in te leveren en je abbonement te verlengen (of dus niet). Wat heb jij gedaan en waarom?

Jammer is dat het wantrouwen naar de KPN zo groot wordt, daar zij toch het imago hadden een zeer betrouwbare partner te zijn. Wij zijn al meer dan 15 jaar aan KPN verbonden en dan hoop je tocht dat het goed afloopt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Goedemorgen Snelbeller, 

Aan het einde van je contract heb je inderdaad de mogelijkheid om jouw leasetoestel over te nemen of om deze in te leveren. In je bericht geef je aan dat het wantrouwen in KPN groot is. Waar komt dit vandaan bij je? Ik vind het jammer om te lezen dat dit zo is. Wanneer je vragen hebt aan mij over het einde van jouw leasecontract hoor ik dat uiteraard graag. 

Met vriendelijke groet, 

Cindy 

Reageer