Toestel lease overnemen

• 17 juni 2015
  • 3 reacties
  • 367 keer bekeken

Hallo,

Ik had hiervoor een Lease abonnement bij Hi en ik ben nu overgestapt naar Simyo.

Nu heb ik de brief gehad en wil ik het toestel overnemen. Ik heb een nieuw account gemaakt voor MijnKPN omdat het inloggen eerst niet lukte. Nu probeer ik mijn product aan mijn MijnKPN account toe te voegen maar bij stap 2 dat je je telefoonnummer moet invullen krijg ik de melding:

Uw nummer wordt niet herkend als een mobiel (internet) abonnement van KPN voor consumenten en kan niet gekoppeld worden.

Wat moet ik nu doen of watdoe ik fout?

Sylvia

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Beste Sylvia,

Welkom op het KPN forum. Op het moment dat je Hi had, kan je inderdaad geen mijnKPN account koppelen aan je nummer. Helemaal niet als dat nummer nu onder Simyo valt. Wel kan ik jou helpen met de overname van het lease toestel. Wil je mij in een privébericht voorzien van je 06-nummer, postcode + huisnummer, laatste 3 cijfers van je rekeningnummer en type toestel? Dan ga ik regelen dat je het toestel kunt overnemen. 

Beste Marcia,

Ik heb in juni contact opgenomen omdat ik mijn telefoon wilde overkopen.

Als het goed is zou het resterende bedrag van mijn telefoon wat ik nog moest betalen bij de laatste factuur wodren opgenomen.

In juli is mijn laatste factuur geweest en het bedrag van mijn telefoon is nu nog niet van mijn rekening af. 

Wat moet ik nu doen?

Met vriendlijke groet,

Sylvia Wijnands

Reputatie 7
Badge +28
Hey Sylvia,

Goed nieuws: de factuur van juli (€37,70) was inderdaad de factuur waar je die kosten op betaald hebt. Omdat jij je abonnementskosten altijd vooruit betaalt, heb je op de factuur van juli het teveel betaalde bedrag over juni teruggekregen. Dit was dus een bedrag in de min. De kosten van de HTC zijn daarbij opgeteld en €37,70 werd het laatste bedrag. Heb je zo voldoende informatie?

Reageer