correctie: die link is dus voor de aanvraag en niet voor de online instructies (al was dat wel handiger geweest), het duurt 1 maand ongeveer, na de aanvraag. dit is de tijd die nodig is voor de administratieve handelingen.
Wacht nu ruim twee weken maar begrijp niet waarom het zolang moet duren als ik jullie een keer nodig heb... Als ik een nieuw abonnement wil is dat in een uur geregeld...
ja je hebt helemaal gelijk, het goede nieuws is dat toestellen niet gesimlockt zijn, maar wel een netwerk lock hebben, een nieuwe kpn simonly zou dus moeten werken.
mischien kan een webcare medewerker de brief uit het systeem vissen en als pdf aan je kan mailen.
Volgens mij heb ik een netwerk lock...?? wist niet het verschil.. het is een sony Ericsson X10i van ca. 2 1/2 jaar oud maar als ik mijn vodafone kaartje erin stop vraagt hij om een SIM PIN vr netwerkontgr. wat moet ik doen met een netwerk lock..??
Ik moet zeggen dat de service die gegeven wordt vanuit dit Forum uitstekend is. In dit geval is er door Afra keurig en snel gereageerd en zijn we tot een oplossing gekomen en de kosten worden gedekt.. Ik moet er wel bij zeggen dat als ik niet dit forum had gebruikt ik waarschijnlijk de komende weken nog had zitten wachten en ik ben zelfs een beetje bang dat dit de polici van KPN is..
Afijn dit unlock probleem voor de Sony Experia x10 is keurig opgelost en daarvoor mijn dank.
Ook ik zit met hetzelfde. Wil mijn Telfort SIM gebruiken in KPN toestel en heb eind augustus verzoek ingediend voor unlock code. Half september weer... Maar KPN hult zich in oorverdovend stilzwijgen, ik krijg geen unlock code. Ook al is het (technisch) niet mogelijk, een reactie uit beleefdheid zou toch op zijn minst verstuurd kunnen worden...
Kun je me helpen? Ik wil mijn gegevens opsturen in een prive-bericht.
ik heb een hele tijd geleden een unlock code aangevraagd bij jullie voor mijn nokia 6303 classic prepaid maar na een maand kreeg ik hem nog niet en nu heb ik hem weer aangevraagd maar er zijn alweer 15 werkdagen voorbij en ik heb nog steeds niks ontvangen terwijl ik mijn nokia als langer dan een jaar bij kpn heb zitten en nu is mijn nummer naar een ander mobiel over gegaan dus heb ik geen nummer meer en mijn mobiel zegt dus ook: "geen service" en als ik nu weer(online) de unlock code wil aanvragen kan ik geen nummer meer invoeren want die heb ik niet?
Unlock code begin oktober aangevraagd. Nog steeds geen ontvangen. Bellen met helpdesk en bezoek aan winkel helpen helaas niet. Hoe lang kan zoiets nog duren?
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.