Beantwoord

Unlock code

Ik zit al weken te wachten op een unlock code.... Waarom moet dit zolang wachten..??

icon

Beste antwoord door josveenstra 17 oktober 2012, 18:12

Bedankt voor de code!

De SIM kaart werkt nu goed.

Bekijk origineel

16 reacties

Reputatie 7
Badge +8
je kan het hier online opvragen http://kpn-mobiel.nl/Service-en-Contact/Mijn-mobiel/Unlock-code-aanvragen.htm

correctie: die link is dus voor de aanvraag en niet voor de online instructies (al was dat wel handiger geweest), het duurt 1 maand ongeveer, na de aanvraag. dit is de tijd die nodig is voor de administratieve handelingen. 

wacht je al langer dan 30dagen ?

Wacht nu ruim twee weken maar begrijp niet waarom het zolang moet duren als ik jullie een keer nodig heb...  Als ik een nieuw abonnement wil is dat in een uur geregeld...

Reputatie 7
Badge +8
ja je hebt helemaal gelijk, het goede nieuws is dat toestellen niet gesimlockt zijn, maar wel een netwerk lock hebben, een nieuwe kpn simonly zou dus moeten werken.

mischien kan een webcare medewerker de brief uit het systeem vissen en als pdf aan je kan mailen. 

Volgens mij heb ik een netwerk lock...?? wist niet het verschil.. het is een sony Ericsson X10i van ca. 2 1/2 jaar oud maar als ik mijn vodafone kaartje erin stop vraagt hij om een SIM PIN vr netwerkontgr.  wat moet ik doen met een netwerk lock..??

Reputatie 7
Badge +8
je voert gewoon dezelfde sim unlock code. simlock is de gebruikelijke verzamelnaam om ook netwerk locks te verwijderen. 

Oke.. dank voor de moeite.  maar kunnen jullie mij dan de sim unlock code geven want daar zit ik al meer dan twee weken op te wachten... ;)

Reputatie 5
Badge +2
Beste Jake,

graag ontvang ik in een privébericht, je mobiele nummer, postcode/huisnummer, merk en type toestel en het imeinummer hiervan.

Na ontvangst ga ik er direct voor je achteraan.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Afra

Ik moet zeggen dat de service die gegeven wordt vanuit dit Forum uitstekend is. In dit geval is er door Afra keurig en snel gereageerd en zijn we tot een oplossing gekomen en de kosten worden gedekt.. Ik moet er wel bij zeggen dat als ik niet dit forum had gebruikt ik waarschijnlijk de komende weken nog had zitten wachten en ik ben zelfs een beetje bang dat dit de polici van KPN is..

Afijn dit unlock probleem voor de Sony Experia x10 is keurig opgelost en daarvoor mijn dank.

Ook ik zit met hetzelfde. Wil mijn Telfort SIM gebruiken in KPN toestel en heb eind augustus verzoek ingediend voor unlock code. Half september weer... Maar KPN hult zich in oorverdovend stilzwijgen, ik krijg geen unlock code. Ook al is het (technisch) niet mogelijk, een reactie uit beleefdheid zou toch op zijn minst verstuurd kunnen worden...

Kun je me helpen? Ik wil mijn gegevens opsturen in een prive-bericht.

ik heb een hele tijd geleden een unlock code aangevraagd bij jullie voor mijn nokia 6303 classic prepaid maar na een maand kreeg ik hem nog niet en nu heb ik hem weer aangevraagd maar er zijn alweer 15 werkdagen voorbij en ik heb nog steeds niks ontvangen terwijl ik mijn nokia als langer dan een jaar bij kpn heb zitten en nu is mijn nummer naar een ander mobiel over gegaan dus heb ik geen nummer meer en  mijn mobiel zegt dus ook: "geen service" en als ik nu weer(online) de unlock code wil aanvragen kan ik geen nummer meer invoeren want die heb ik niet?

zouden jullie me meschien willen helpen>

mvg. R.L Buter

Reputatie 5
Badge +2
Beste ruben-buter,

Kun je mij in een privébericht, je mobiele nummer en het imei-nummer van het toestel toesturen?

Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Afra

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Jos,

Ik ontvang graag in een privébericht je type toestel en imeinummer zodat ik navraag voor je kan doen.

Groeten,

Menno

Bedankt voor de code!

De SIM kaart werkt nu goed.

hartelijk bedankt afra! hij doet het nu weer en nu kan ik bellen met mijn andere provider,

Ruben Buter

Unlock code begin oktober aangevraagd. Nog steeds geen ontvangen. Bellen met helpdesk en bezoek aan winkel helpen helaas niet. Hoe lang kan zoiets nog duren?

Reputatie 5
Badge +6
Hallo elftien, 

Het aanvragen van een unlockcode zou niet zo lang mogen duren. Kun je in een privé-bericht het imeinummer van het toestel en type toestel sturen?

Groeten,

Menno

Reageer