Beantwoord

Unlock code simkaart

Ik heb mijn nieuwe mini simcard geplaatst van kpn in een Samsung GT-S7275R en van KPN heb ik het simcardnummer en een puk-code ontvangen.

Op het scherm staat:sim kaart vergrendeld, geef pincode in om simkaart te ontgrendelen.

Eerder had ik al de pincode 0000 gewijzigd in een nieuwe pincode met de simkaart van samsung er in.

Nu getracht met de KPN simkaart er in zowel met simcardnummer als de pukcode te ontgrendelen, maar er staat nu nog 1 poging over. Welk nummer moet ik nu inbrengen.

icon

Beste antwoord door Marcia_ 3 februari 2014, 15:05

Beste pincode, 

Welkom op het forum!

Als je toestel om de pincode vraagt, heb je 3 mogelijkheden om de juiste pincode in te vullen. Lukt niet dit, vraagt je toestel om de pukcode. Als je de pukcode invoert, mag je daarna 2 keer een nieuwe pincode invoeren. 

Het is dus geen probleem als je nu nog een keer de verkeerde pincode intoetst. Daarna vul je je pukcode in en kan je weer in je toestel. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +27
Beste pincode, 

Welkom op het forum!

Als je toestel om de pincode vraagt, heb je 3 mogelijkheden om de juiste pincode in te vullen. Lukt niet dit, vraagt je toestel om de pukcode. Als je de pukcode invoert, mag je daarna 2 keer een nieuwe pincode invoeren. 

Het is dus geen probleem als je nu nog een keer de verkeerde pincode intoetst. Daarna vul je je pukcode in en kan je weer in je toestel. 

Reageer