Beantwoord

Unlockcode aanvragen

  • 14 April 2020
  • 6 reacties
  • 1530 keer bekeken

Goedendag, 

 

In een oude Nokia telefoon wil ik een andere simkaart stoppen. 

Echter moet ik dan een beperkingscode invoeren. 

De link die hier op de site staat werkt niet meer. 

Ik heb ook telfonisch contact opgenomen met de helpdesk, echter zij wisten het ook niet en konden mij niet helpen. 

Weet u hoe ik alsnog aan de beperkingscode (un-lock, simlock vrij) kan komen? 

Met vriendelijke groet, 

 

 

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 April 2020, 13:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Linda 3. Welkom op het KPN Forum! Het is vanaf 2020 niet meer mogelijk om via KPN een unlockcode aan te vragen. Er zijn verschillende andere mogelijkheden om een simlock te verwijderen. Je kan hiervoor het beste langs een telefoonwinkel bij jouw in de buurt om te vragen of zij het toestel simlockvrij kunnen maken. 

Dank u! 

 

Reputatie 7
Badge +21

Graag gedaan @Linda 3:relaxed:

Belachelijk dus je hebt van je eigen geld waar je hart voor heb gewerkt een mobiel gekocht en een aantal jaar jullie netwerk gebruikt.en als volgens mag je nog niet doen met je toestel wat je zelf wil. Ja door en nog meer geld voor uit te geven zodat hij dan alsnog  unlockt word. waarom worden die codes niet gewoon vrijgegeven. Volgens mij  hebben wij daar recht op.in plaats van lui achterover in je stoel te gaan zitten en het probleem verleggen naar een plaatselijke telefoonwinkel. Lekker makkelijk. Dit doet jullie naam weer erg goed

Reputatie 1

Ik ben net nog in de KPN winkel geweest met de vraag hoe een telefoon te unlocken.

antwoord: ga naar KPN.com en vraag een unlock code aan.

Graag duidelijkheid hoe zit het nu!

 

Ik ben net nog in de KPN winkel geweest met de vraag hoe een telefoon te unlocken.

antwoord: ga naar KPN.com en vraag een unlock code aan.

Graag duidelijkheid hoe zit het nu!

 

Hallo @Corgi , KPN kan niet meer unlocken, misschien een lokale telefoonboer?

Als er ooit van oorsprong een KPN gerelateerde simkaart in actief is geweest moet de telefoon nog steeds gewoon kunnen werken met alle providers die over het KPN netwerk gaan.