Beantwoord

unlocken

• 26 maart 2012
  • 4 reacties
  • 10052 keer bekeken

hallo,

mijn probleem is: ik heb een blackberry, ik wil 'm unlocken want ik heb hem nou langer als een jaar, maar als ik naar het unlock-formulier ga, kan ik onder het kopje "blackberry" mijn type niet vinden (de 9800). Wie kan mij hiermee helpen.

groeten eric.

icon

Beste antwoord door ericjejanssen 27 maart 2012, 17:07

heb 't probleem al gevonden... haha hij was inderdaad al simlockvrij, kom erachter dat ik al de hele tijd de simkaart er andersom in aan 't stoppen ben... haha danku voor de hulp . 

groeten.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo ericjejanssen,

Dit toestel staat inderdaad niet in de lijst vermeld. De reden hiervoor is dat KPN deze toestellen destijds simlock vrij heeft geleverd. Als u dit toestel via KPN heeft ontvangen, dan zou dit toestel ook SIM-kaarten van andere Providers moeten accepteren.

Met vriendelijke groet,

Menno

ik heb hem via een hi-abbonement gekregen, en omdat hi onderdeel uitmaakt van kpn dacht ik het ook zo op te kunnen lossen. En als ik op de hi-site wil unlocken heb ik hetzelfde probleem.

Reputatie 5
Badge +6
Heeft u wel al eens een SIM-kaart van een andere provider in het toestel getest om te zien of het toestel niet inderdaad simlockvrij is?

heb 't probleem al gevonden... haha hij was inderdaad al simlockvrij, kom erachter dat ik al de hele tijd de simkaart er andersom in aan 't stoppen ben... haha danku voor de hulp . 

groeten.

Reageer