Beantwoord

Verificatiefout op telefoon

Badge
ik krijg steeds een verificatie fout op mijn telefoon
moet steeds weer een code in vullen
ben er langzamer hand wel klaar mee wat kan ik doen
Help mij A.U.B met vriendelijke groet Marjan Kok
icon

Beste antwoord door Erwin_ 9 januari 2018, 12:08

Dat is lastig om eenvoudig te beantwoorden, Tashje.
Er spelen momenteel een aantal zaken waaronder een vrij massale storing met experiaboxen van het type v10.
Als ik jouw verhaal goed lees lijk jij niet in die categorie te vallen. Wat ik begrijp is dat de meeste draadloze apparaten bij jou thuis prima verbinding kunnen maken maar dat die samsung er moeite mee heeft. Dat klopt toch? In dat geval moeten we het in het toestel zoeken. Het regen(de) klachten over bepaalde samsung toestellen sinds een recente software update.
Je kunt overwegen om via google een relevant forum voor jouw toestel te vinden.
Je kunt ook overwegen om ( op eigen verantwoordelijkheid ) een factory default van je toestel te doen. Daar zijn risico's aan verbonden vandaar dat ik er een disclaimer bij zet.

Wat de KPN apparatuur betreft vermoed ik niet dat de oorzaak daar bij ligt. Het kan echter momenteel geen kwaad om de 5GHz van de experia box uit te zetten omdat die wel voor wifi problemen kan zorgen.

https://forum.kpn.com/internet-9/storing-wegvallende-wifiverbinding-op-de-v10-442731

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Marjan, welkom op het forum! Wanneer krijg je deze fout precies? Bij het opstarten/ontgrendelen van je telefoon? Of op een ander moment, bijvoorbeeld bij het maken van een WiFi-verbinding?

Wat voor telefoon heb je?
Reputatie 7
Dubbel gesteld:
https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/telefoon-geeft-verificatiefout-440801
Beste, ik heb dit probleem sinds een aantal weken ook. De iPad logt wel in en de smart tv ook. Mijn Samsung s6 geeft telkens. verificatiefout. Heel soms doet de WiFi T heel even echt een paar minuten en dan gaat T weer uit. De experiabox al meerdere keren opnieuw opgestart maar dit werkt niet. Graag een oplossing
Reputatie 7
Badge +15
Dat is lastig om eenvoudig te beantwoorden, Tashje.
Er spelen momenteel een aantal zaken waaronder een vrij massale storing met experiaboxen van het type v10.
Als ik jouw verhaal goed lees lijk jij niet in die categorie te vallen. Wat ik begrijp is dat de meeste draadloze apparaten bij jou thuis prima verbinding kunnen maken maar dat die samsung er moeite mee heeft. Dat klopt toch? In dat geval moeten we het in het toestel zoeken. Het regen(de) klachten over bepaalde samsung toestellen sinds een recente software update.
Je kunt overwegen om via google een relevant forum voor jouw toestel te vinden.
Je kunt ook overwegen om ( op eigen verantwoordelijkheid ) een factory default van je toestel te doen. Daar zijn risico's aan verbonden vandaar dat ik er een disclaimer bij zet.

Wat de KPN apparatuur betreft vermoed ik niet dat de oorzaak daar bij ligt. Het kan echter momenteel geen kwaad om de 5GHz van de experia box uit te zetten omdat die wel voor wifi problemen kan zorgen.

https://forum.kpn.com/internet-9/storing-wegvallende-wifiverbinding-op-de-v10-442731

Reageer