Beantwoord

Verlengen deel twee.

Tot mijn verbazing zie ik dat mijn post over verlengen is gesloten als zijnde opgelost. Niets is minder waar ik ben nog niet benaderd door iemand van KPN. Ik zou berichten als wij tot overeenstemming waren gekomen maar dan moet ik we iemand spreken.

icon

Beste antwoord door Cornelis 25 april 2014, 15:47

Beste John,

In de afgelopen twee jaar is er natuurlijk wel het een en ander veranderd. Ik geef je signaal uiteraard door binnen de organisatie.

Ik kan me voorstellen dat je het met het tweede abonnement niet rooskleurig inziet maar wil je ten tijde alsnog kijken wat we voor je kunnen doen pakken we het uiteraard graag voor je op.
In dat geval horen we natuurlijk graag van je.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste John,

Heb je naar aanleiding van je vorige bericht Bernadette een privébericht gestuurd met de door haar gevraagde gegevens?

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

Ja zeker. Zij heeft daar ook weer op geantwoord dat er contact met mij zou worden opgenomen. Dat is nog niet gebeurd.

Gr.

John
Reputatie 7
Badge +3
Beste John,

Ik zal er morgenvroeg direct achteraan gaan, het zal vandaag in verband met Pasen waarschijnlijk niet gebeuren dat je gebeld gaat worden. Je zal bericht van Bernadette of mijzelf krijgen.

Met groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

Bedankt. Ik wacht af.

Gr.
John
Reputatie 5
Badge +1
Beste John,

Zoals aangegeven heb ik op 16-04 het verzoek doorgestuurd naar de afdeling verkoop.

Ik heb zojuist een reminder gestuurd en vertrouw erop dat je z.s.m. gebeld gaat worden.

Mijn excuses dat het wat langer duurt, dit heeft o.a. met het paasweekend te maken.

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Beste Bernadette, Cornelis,

Ik heb geen idee wat normaal is qua wachttijd voor ik gebeld wordt. Beide keer twee jaar geleden werd ik de volgende dag teruggebeld. Niet dat het haast heeft maar het is een beetje onduidelijk.

gr.

John

Reputatie 5
Badge +1
Beste John,

Dat is nog steeds de normale doorlooptijd, ik durf je niet te zeggen waar het precies aan ligt dat je nog niet gebeld bent. 

Wel heb ik mijn collega wederom een verzoek gestuurd, om tot actie over te gaan.

Laat je me weten of je gebeld bent?

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Beste Bernadette,

Nogmaals bedankt. Tja hoe langer het duurt des te scherper deal dat ik verwacht. ;)

Gr.

John

Moet zeggen dat ik dit inmiddels bijzonder irritant begin te vinden. Berijp best dat iets mis kan gaan maar dit gaat wel ver.

Reputatie 7
Badge +3
Beste John,

Ik heb nu onmiddelijk zelf actie ondernomen en als het goed is wordt vanmiddag gebeld.

Met groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

Dank voor je inzet. Ben net gebeld. Zijn er niet uitgekomen. Aanbod had ik zelf ook online kunnen aanvragen. Worden betere abonnementen aangeboden ook via Kpn netwerk bij concurrenten. Nogmaals bedankt.

Gr.
John
Reputatie 7
Badge +3
Beste John,

Jammer dat het niet gelukt is, zoals je begrijpt heb ik geen invloed op prijzen etc.

Heb je in de toekomst nogmaals een vraag zien we je uiteraard graag terug op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Beste Cornelis,

Dat je niet over prijzen gaat berijp ik. Twee jaar geleden is het ook via jou gelopen en toen was er best uit te komen en werd ook afgeweken van het aanbod die ik via "mijn KPN" kreeg. Deze keer kreeg ik een aanbod die leek op het aanbod die ik online kreeg en moest er ruggenspraak worden gehouden . Vorige keer voelden het goed deze keer niet. Wij hebben binnenkort nog een abonnement die verlengd moet worden, ook daar heb ik nu een hard hoofd in.

gr.

John

Reputatie 7
Badge +3
Beste John,

In de afgelopen twee jaar is er natuurlijk wel het een en ander veranderd. Ik geef je signaal uiteraard door binnen de organisatie.

Ik kan me voorstellen dat je het met het tweede abonnement niet rooskleurig inziet maar wil je ten tijde alsnog kijken wat we voor je kunnen doen pakken we het uiteraard graag voor je op.
In dat geval horen we natuurlijk graag van je.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer